Facebook stworzył format Canvas we współpracy z markami i agencjami, dając im w pełni konfigurowalną przestrzeń, na której mogą tworzyć multimedialne historie pomagające osiągać różnorodne cele biznesowe. Reklamodawcy mogą w tym formacie korzystać z materiałów wideo, zdjęć, tekstu, a także przycisków call-to-action, tak aby kontakt z marką lub produktem na urządzeniu mobilnym był jak najbardziej efektywny. W Polsce pierwszym przykładem wykorzystania Canvas jest kampania świąteczna przeprowadzona przez Allegro.
Dodatkowe zalety formatu Canvas:
Zobacz również
- Natywność: Canvas to format wbudowany w aplikację Facebooka, dzięki czemu ładuje się 10 razy szybciej niż standardowa strona mobilna.
- W pełni konfigurowalna przestrzeń: reklamodawcy tworząc kreację mogą skorzystać z mieszanki wideo, zdjęć, tekstu i przycisków call-to-action.
- Dostępność na całym świecie: każdy reklamodawca może zacząć używać format Canvas już teraz.
- Przestrzeń dla wszystkich: format, który nie wymaga kodowania ani dodatkowego oprogramowania. Działa zarówno na urządzeniach z Androidem, jak i iOS.
Po więcej szczegółów na temat Canvas zapraszamy do strony Facebook for Business.