Kraje, z których pochodzi najwięcej firm, z którymi połączeni są Polacy korzystający z Facebooka, to kolejno Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Niemcy, Francja oraz Holandia. Jednocześnie ponad 60 milionów ludzi na całym świecie jest połączonych z przynajmniej jednym MŚP z Polski.
W dzisiejszym świecie technologie nie tylko ułatwiają komunikację między ludźmi, ale również pomagają rozwijać się firmom. Zdolność przyciągania klientów to główny czynnik, który decyduje o sukcesie danego przedsiębiorstwa. W odpowiedzi na wyzwania czekające na firmy planujące zagraniczny rozwój, Facebook wprowadza nowe narzędzia, które dadzą szansę małym firmom wejść na rynek regionalny, a regionalnym biznesom stać się globalnymi. Poniżej prezentujemy nowe narzędzia, które pomogą firmom w rozwijaniu biznesu za granicą:
Zobacz również
- Pozyskiwanie klientów w nowych krajach: Od teraz firmy mogą korzystać z nowej funkcji w grupach podobnych odbiorców, która ułatwi im dotarcie do podobnych do dotychczasowych klientów za granicą. Można z niej skorzystać poprzez załadowanie listy istniejących klientów lub osób potencjalnie zainteresowanych zakupem.
- Znajdowanie nowych krajów do rozwoju biznesu: Od teraz każda firma, która chcę zwiększyć liczbę pobrań, zaangażowanie, bądź liczbę konwersji na stronie może dotrzeć do ludzi na całym świecie lub w konkretnym regionie. Po skorzystaniu z tej opcji, Facebook wyświetli reklamy w wybranych regionach i zoptymalizuje wysyłkę do krajów o największym zainteresowaniu.
- Zasoby pomagające w optymalizowaniu kampanii: Aby pomóc firmom zoptymalizować strategie dotyczące globalnych kampanii, w najbliższym czasie Facebook przygotuje nowe webinary oraz poradnik poświęcony międzynarodowym technikom marketingowym.
Więcej informacji na tej stronie.