Na Facebooku w Polsce zarejestrowanych jest także więcej kobiet.
Także w Unii Europejskiej 58 milionów facebookowiczów to osoby między 25 a 34 rokiem życia. Nic więc dziwnego, że Facebook staje się też największą platformą prosprzedażową świata. Z danych zgromadzonych przez Catvertiser wynika, że najliczniej reprezentowane są grupy posiadające siłę nabywczą.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Największą “polską” stroną na Facebooku jest fan page Roberta Lewandowskiego, a największe zaangażowanie wzbudza Wiedza Bezużyteczna.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing