Facebook wprowadza nową funkcję dla biznesu: płatne wydarzenia na żywo
Facebook uruchomił właśnie płatne wydarzenia na żywo – nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych, które pomoże rozwinąć ich działalność. Odtąd zarządzający stroną na Facebooku będą mogli pobierać opłatę za uczestnictwo w organizowanych przez siebie wydarzeniach na żywo.
Funkcja będzie dostępna w Facebook Live podczas tworzenia transmisji na żywo oraz w Messenger Rooms, żeby dać możliwość twórcom organizowania płatnych, kameralnych wydarzeń, zapewniających większą interakcję z odbiorcami.
Facebook dokłada starań, aby wesprzeć małe przedsiębiorstwa, dlatego do końca 2020 roku nie będzie pobierał prowizji od przychodu z płatnych wydarzeń online.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.