Facebook wprowadza nową funkcję dla biznesu: płatne wydarzenia na żywo

Facebook uruchomił właśnie płatne wydarzenia na żywo – nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych, które pomoże rozwinąć ich działalność. Odtąd zarządzający stroną na Facebooku będą mogli pobierać opłatę za uczestnictwo w organizowanych przez siebie wydarzeniach na żywo.
O autorze
0 min czytania 2020-08-18

Funkcja będzie dostępna w Facebook Live podczas tworzenia transmisji na żywo oraz w Messenger Rooms, żeby dać możliwość twórcom organizowania płatnych, kameralnych wydarzeń, zapewniających większą interakcję z odbiorcami. 

Facebook dokłada starań, aby wesprzeć małe przedsiębiorstwa, dlatego do końca 2020 roku nie będzie pobierał prowizji od przychodu z płatnych wydarzeń online. 

Więcej informacji na temat nowej funkcji znajduje się tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj