Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Facebook wprowadza nowe narzędzia zapewniające bezpieczeństwo marki

Równolegle z opublikowanym wczoraj Raportem na temat egzekwowania Standardów społeczności, podsumowującym na ile skutecznie Facebook radził sobie z walką ze szkodliwymi treściami na swoich platformach, firma podzieliła się nowymi narzędziami pomagającymi markom dbać o kontekst...
O autorze
0 min czytania 2020-05-13

… w jakim wyświetlają się ich reklamy. Są to m.in.

  • Biała lista Audience Network umożliwia reklamodawcom wybór zewnętrznych aplikacji należących do sieci Audience Network, w ramach których mogą pojawiać się reklamy ich marki;
  • Biała lista treści umożliwia reklamodawcom dynamiczny przegląd i wybór materiałów wideo, w ramach ktorych na Facebooku mogą wyświetlić się ich reklamy in-stream. 
  • Raport wyświetleń umożliwia sprawdzenie na jakich stronach Facebooka oraz aplikacjach w sieci Audience Network pojawiły się reklamy w ramach kampanii.
  • Pełniejsze możliwości rezygnacji z publikacji reklam in-stream w transmisjach na żywo zaufanych partnerów. 

Więcej informacji na temat działań podejmowanych przez Facebook dla zapewnienia reklamodawcom bezpiecznego i otwartego środowiska w jakim pojawiają się ich reklamy znajdziecie w tym artykule