Facebook wprowadza zakładkę Gaming adresowaną do graczy

Każdego miesiąca ponad 700* milionów ludzi na Facebooku gra, ogląda transmisje gier oraz angażuje się w grupy o tej tematyce. W odpowiedzi na ten trend, Facebook wprowadza nową funkcjonalność adresowaną do graczy – dedykowaną zakładkę Gaming.
O autorze
1 min czytania 2019-03-15

Nowa karta nawigacyjna ułatwi ludziom budowanie społeczności wokół ich ulubionych gier oraz graczy. Zostanie ona ulokowana w głównym pasku nawigacyjnym, a jej najważniejszym elementem będą Aktualności, w których łatwo i szybko znajdziemy interesujące treści. Jej głównymi elementami będą m.in.:

  • Gry – wszystkie gry błyskawiczne zostaną zebrane w jednym miejscu i dodatkowo wzbogacone o nowe sposoby zapraszania znajomych, czatowania i wspólnej zabawy.
  • Transmisje z gier – będzie to miejsce śledzenia transmisji z gier, wydarzeń esportowych czy mediów o tematyce gamingowej. Z biegiem czasu, pomoże też odkrywaniu nowych streamerów w oparciu o gry i treści, które nas zaangażowały.
  • Grupy gamingowe – grupy poświęcone grom to jedne z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na Facebooku. Karta Facebook Gaming agreguje ich treści w jednym miejscu.

Wdrożenie rozpocznie się od grupy 700 milionów ludzi, a z czasem, zostanie poszerzone o kolejnych fanów gamingu.

* Na podstawie badania unikalnych aktywnych użytkowników, którzy każdego miesiąca grali na Facebooku w gry błyskawiczne lub internetowe; oglądali wideo z gier przez co najmniej jedną minutę; lub angażowali się w grupy poświęcona gamingowi (posty, reakcje i komentarze) – grudzień 2018 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj