TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Facebook wzmacnia przeciwdziałanie samobójstwom

Z myślą o bezpieczeństwie osób korzystających z platform Facebooka, firma od 2006 roku aktywnie współpracuje z ekspertami z całego świata, stawiając czoła problematyce samobójstw i samookaleczeń. Z okazji Światowego Dnia Zapobiegania Samobójstwom firma podsumowała swoje wysiłki w tym obszarze.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Tylko od kwietnia do czerwca 2019 roku firma podjęła działania w stosunku do 1,5 miliona treści dotyczących samobójstw i samookaleczeń, a 95% z nich zostało wykryte, jeszcze zanim zostały zgłoszone przez użytkowników. Takie same działania prowadzono w przypadku ponad 800 tys. treści na Instagramie, z których 77% wykryto przed zgłoszeniem. 

Rezultatami dyskusji i konsultacji z ekspertami są m.in.: zaostrzenie polityki dotyczącej prezentacji skutków samookaleczeń, które są obecnie niedozwolone na platformach; wykluczenie tego typu treści z sekcji Explore w Instagramie; czy też zaostrzenie zasad dotyczących treści promujących zaburzenia odżywiania. Więcej informacji na temat konsultacji jest dostępne na stronach: Zapobieganie samobójstwom oraz Centrum Bezpieczeństwa.

Facebook zapowiedział również pogłębienie badań nad tym, w jaki sposób ludzie rozmawiają o samobójstwach. W tym celu nawiąże współpracę z dwoma badaczami, którzy za pomocą narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych CrowdTangle, będą analizować takie dyskusje. Wyciągnięte wnioski pomogą w przyszłości udoskonalić narzędzia prewencyjne Facebooka i Instagrama. Rozszerzono również specjalne zasoby skierowane do młodych osób, dostępne w Centrum Bezpieczeństwa Facebooka oraz na Instagramie takie jak #chatsafe. Zgromadzono tam zbiór reguł pomagających w reagowaniu na treści samobójcze zamieszczane w internecie, a także porady dla tych, którzy odczuwają potrzebę podzielenia się własnymi uczuciami czy doświadczeniami w tym obszarze.

Firma uruchomiła także rekrutację na nowe stanowisko w zespole ds. polityki publicznej i bezpieczeństwa. Obowiązki tej osoby będą zorientowane na kwestie zdrowia i samopoczucia, a w szczególności na badanie wpływu aplikacji na zdrowie użytkowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing