Usługa Workplace, rozwijana od 2016 roku, zapewnia narzędzia wspólnej pracy firmom i organizacjom każdej wielkości, strukturze, czy charakterze działania.
Facebook docenia wkład organizacji non-profit w budowanie wartościowych społeczności oraz determinację i bezinteresowne działania na rzecz wspólnego dobra. Szczytnym działaniom przyświecają szczytne cele, dlatego Facebook w ramach programu Workplace for Good zdecydował się na wspieranie instytucji pozarządowych i edukacyjnych na całym świecie poprzez zaopatrzenie ich w narzędzia, które ułatwiają komunikację i współpracę w ramach organizacji, a także zwiększające ich możliwości efektywnej realizacji celów statutowych.
Zobacz również
Workplace oferuje organizacjom pakiet narzędzi codziennej pracy, takich jak wideo chat i Workplace Groups, które ułatwiają codzienną komunikację i pozwalają na efektywnie działanie, miedzy innymi poprzez ograniczenie czasu spędzanego na spotkaniach. Aktualności umożliwiają dotarcie przekazów do szerszego grona odbiorców, podczas gdy boty są doskonałym narzędziem dostarczania informacji. Warte podkreślenia są także starania Facebooka, aby platforma Workplace była dostępna dla osób niepełnosprawnych – np. dzięki narzędziom ułatwiającym pracę osobom niewidomym oraz niedowidzącym poprzez odczyt głosowy tekstu na ekranie. Dostępność tych wszystkich funkcji sprawia, że organizacje pozarządowe i edukacyjne będą mogły działać skuteczniej, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów.
Z okazji udostępnienia nieodpłatnie platformy Workplace organizacjom pozarządowym niemal 100 przedstawicieli organizacji non-profit zostało zaproszonych do Przestrzeni from Facebook, gdzie mieli okazję zapoznać się z usługą Workplace i jej narzędziami.
– Dzięki tej platformie i narzędziom, które oferuje, mogą pracować lepiej, szybciej i bardziej efektywnie. Co ważne, nie są to tylko podmioty komercyjne – wśród nich są tysiące organizacji pozarządowych i edukacyjnych, których podstawową motywacją jest działanie na rzecz lepszego świata. W miarę naszych możliwości chcemy ułatwić im realizację tego celu. Wiemy, że organizacje pozarządowe każdego dnia wymieniają wewnętrznie tysiące informacji, pracują z zespołami i wolontariuszami rozsianymi często po całym kraju. Mamy nadzieję, że oddanie w ich ręce platformy Workplace pomoże uczynić ten proces wydajniejszym i łatwiejszym. – tłumaczył podczas wydarzenia Robert Bednarski, Country Manager CEE Facebooka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing