Factory Wrocław wspiera sportowy Wrocław

Promocja najemców sportowych i zaangażowanie w życie aktywnych Wrocławian to dwa kluczowe powody, dla których Factory Wrocław zaangażowało się jako partner i sponsor w kampanię One Year To Go The World Games Wrocław 2017.
O autorze
1 min czytania 2016-07-21

Bardzo cieszymy się z tego, że w gronie naszych partnerów mamy Factory – mówi Marcin Budzyński, dyrektor marketingu The World Games 2017 Wrocław. – To dla nas z jednej strony ogromna nobilitacja, a także okazja do wspólnego upowszechniania idei Igrzysk Sportów Nieolimpijskich, które odbędą się we Wrocławiu latem przyszłego roku. To także szansa na zachęcenie mieszkańców stolicy Dolnego Śląska do aktywnego spędzania czasu wolnego. Cieszymy się, że nasi partnerzy patrzą na kwestie zaangażowania lokalnego i społecznej odpowiedzialności biznesu w świadomy sposób, starannie  dobierając swoje projekty.

W ramach współpracy przy promocji czynnego spędzania czasu wolnego specjalna strefa chill-out Factory pojawi się podczas czterech kluczowych wydarzeń związanych z uroczystościami zapowiadającymi rozpoczęcie The World Games 2017 we Wrocławiu. Będzie to okazja nie tylko do zainteresowania ofertą najemców sportowych, ale pokazania bardziej zaangażowanego oblicza marki. Największe wrocławskie centrum outletowe uczestniczy także jako sponsor w kampanii reklamowej obejmującej prasę, radio, telewizję, internet i outdoor. To nie jedyne partnerstwo związane z aktywnym spędzaniem czasu wolnego. W tym roku wrocławskie Factory wspierało również jeden z najpopularniejszych biegów – Wrocławska Dycha. 

Factory Wrocław to największe centrum outletowe na Dolnym Śląsku. Można znaleźć tu m.in. szeroki wybór najwyższej jakości produktów znanych światowych i polskich marek sportowych, bieliźniarskich, odzieżowych i obuwniczych, a także rozwiązania dla domu i wyposażenie wnętrz. Wszystko to pozwala klientom na odkrywanie prawdziwej sztuki zakupów, dzięki której można zaoszczędzić nawet do 70% w porównaniu z zakupami w tradycyjnych galeriach handlowych. Na niemal 18 000 metrów kwadratowych powierzchni na odkrycie czeka niemal 100 marek przyciągających miłośników zakupów w różnym wieku. Są to m.in.: New Balance, Adidas, Puma, Nike, Reebok, Mango, United Colors of Benetton, Reserved, Venezia, Kazar, Lancerto, czy Home and Cook. Komercjalizacja obiektu jest na poziomie niemal 100%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj