Jesień to nie jest ulubiona pora roku motocyklistów. Pogoda pogarsza się, coraz mniej jest słonecznych dni, które zostają zastąpione przez deszcz i wiatr. Koncern BMW Motorrad chce przekonać kierowców motocykli, że jesienią nie warto jednak rezygnować z przejażdżek, warto się za to zakochać w tej części roku. „Fall in Love” (pol. „Zakochaj się”) to kampania, której warstwa graficzna została zainspirowana naturą. W różnokolorowe liście – symbol jesieni – zostały wkomponowane ulice.
Zobacz również
Hasło kampanii „Fall in Love” brzmi „Make Life a Ride” (pol. „Uczyń z życia przejażdżkę”). Działania obejmują media cyfrowe i papierowe, a treści kierowane są do mieszkańców Francji, krajów Beneluksu i Włoch.
– Uruchomienie kampanii bez pokazywania samych motocykli to odważny ruch. Koncepcja doskonale oddaje istotę BMW Motorrad: „Make Life A Ride” – tłumaczy Sylvain Vaquez, szef marketingu i produktu w BMW Motorrad France.
Za realizację kampanii „Fall in Love” odpowiada agencja Serviceplan France.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]