W rolę prowadzących wcielili się twórcy Kabaretu Czwarta Fala, których parodie wielokrotnie biły rekordy popularności w zestawieniach YouTube.
– Zapewniamy, że ruszyliśmy z najbardziej niepoważnym kanałem sportowym w sieci! Dostarczymy naszym widzom dużą dawkę sportowych faktów, ale poprzeplatanych z abstrakcyjnymi analizami i zaskakującymi komentarzami. W naszych kilkunastominutowych programach będziemy poruszać tematy związane z każdą dyscypliną sportową. Dlatego każdy fan sportu, który jest znudzony oglądaniem zwykłych newsów ze świata, u nas znajdzie odskocznię i inne spojrzenie na sport, z dystansem i humorem – komentują Mateusz Lewkowicz i Damian Lebieda z Kabaretu Czwarta Fala.
Zobacz również
Kanały sportowe na YouTube to niewielki procent dostępnych na tej platformie treści.
– Dla TalentMedia stworzenie własnego kanału w koprodukcji z naszymi twórcami oraz agencją marketingu sportowego Stars&Buzz to nowa rola i duże wyzwanie. Cieszę się, że ta współpraca doszła do skutku, bo akurat na YouTube brakuje według nas tego typu programów. Wierzę, że uda nam się na tyle rozwinąć ten kanał, że w przyszłości będzie ciekawym miejscem także dla reklamodawców. – komentuje Piotr Tytyk, Managing Partner TalentMedia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach