Facebook ma dziś blisko 14 mln polskich użytkowników. Na tym największym na świecie serwisie społecznościowym obecne są również firmy, które tworzą swoje strony i korzystają z możliwości reklamowych, jakie udostępnia serwis. O potencjale reklamowym Facebooka dziś już nikogo nie trzeba przekonywać. Rynek ten jest wart obecnie miliardy dolarów i ciągle rośnie.
Reklamodawcy poszukują jednak cały czas nowych rozwiązań. Standardowe możliwości reklamowe udostępniane przez Facebooka są coraz droższe i coraz mniej skuteczne. Wiosną 2012 z płatnych reklam na Facebooku zupełnie zrezygnował koncern General Motors, skupiając się na prowadzeniu swoich stron i tworzeniu unikalnych treści. Tą drogą idzie coraz więcej marek.
Zobacz również
Właśnie w ten trend wpisuje się Fanation.pl – mówi Mateusz Mazurek z firmy Codia Sp. z o.o., która stworzyła narzędzie – Dzięki naszemu serwisowi reklamodawcy w pełni wykorzystują rzeczywisty potencjał Facebooka, docierając do swoich obecnych i potencjalnych klientów w najbardziej naturalny sposób – poprzez posty na ich ulubionych fanpage’ach. To innowacyjny, jedyny taki projekt na rynku.
Fanation.pl to również możliwość zarobku dla właścicieli fanpage’y. Teraz dzięki sprzedaży postów na swoich tematycznych stronach będą mogli wreszcie otrzymywać wynagrodzenie od reklamodawców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]