Agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do transmisji turnieju PGL Major Stockholm 2021, jednego z najważniejszych wydarzeń esportowych w tym roku. Fani Counter-Strike’a z Polski, Litwy, Łotwy, Czech, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii mogą liczyć na profesjonalną relację z rozgrywek w swoich rodzimych językach.
PGL Major Stockholm to jedyny turniej CS:GO rangi Major rozgrywany w 2021 roku, najwyższy prestiż imprezy gwarantuje ogrom emocji, które zostaną spotęgowane atmosferą LAN-ową. Zbliżający się turniej to szansa dla wielu marek na ekspozycję przed milionami fanów z całego świata.
Wg badań DFC Inteligence w połowie 2020 roku na świecie było ponad 3,1 miliarda graczy, co stanowi 40% populacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom miłośników elektronicznej rywalizacji, agencja gamingowa Fantasyexpo zakupiła na wyłączność prawa do transmisji wydarzenia PGL Major Stockholm w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii.
Zobacz również
Turniej rozegrany zostanie na przełomie października i listopada bieżącego roku. Fantasyexpo przy realizacji transmisji wykorzysta swoje wieloletnie doświadczenie zebrane zarówno na rodzimym rynku, jak i w projektach międzynarodowych takich jak European Development Championship czy BLAST Rising. Agencja posiada również w swoim portfolio transmisje z kilku Majorów – MLG Columbus 2016, PGL Major Kraków 2017, FACEIT London 2018, czy StarLadder Berlin 2019.
– Nieprzerwanie staramy się coraz wyżej zawieszać sobie poprzeczkę, a projekt przygotowania transmisji w ośmiu językach, i to z tak prestiżowego turnieju, z pewnością jest dla nas przeskokiem na kolejny poziom. Projekt ten stanowi duże wyzwanie nie tylko dla naszego studio, ale dla całego teamu, współpracującego z naszymi partnerami czy z mediami. – mówi Krzysztof Stypułkowski, Co-Founder of Fantasyexpo
Jest to kolejna przestrzeń współpracy pomiędzy Fantasyexpo oraz PGL. Agencja niedawno poinformowała o uzyskaniu statusu oficjalnego i wyłącznego partnera marketingowo-biznesowego PGL, który uprawnia ją do obsługi oraz pozyskiwania partnerów reklamowych zarówno dla transmisji lokalnych, jak i globalnej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Warto również wspomnieć, że PGL ma mocno ugruntowaną pozycję w świadomości polskich fanów esportu za sprawą turnieju zorganizowanego w krakowskiej Tauron Arenie w 2017 roku, który był fenomenalnym widowiskiem legendarnej drużyny Virtus.pro. Właśnie wtedy Fantasyexpo przygotowało dla polskich widzów relację z tego wydarzenia, gromadząc w jednym momencie ponad 100.000 widzów na transmisji, a studio komentatorskie było umiejscowione bezpośrednio na płycie Tauron Areny. Poza polską ekipą realizatorską, taki przywilej otrzymali jedynie komentatorzy anglojęzyczni i zespół z Chin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing