Fantasyexpo tworzy nowy brand – WE!RE FANTASY

Agencja gamingowa Fantasyexpo po 9 latach od powstania przechodzi restrukturyzację, w wyniku której wyodrębniona zostanie nowa marka – WE!RE FANTASY, która skoncentrowana będzie na świadczeniu kompleksowych usług influencer marketingu w branży gamingowej.
O autorze
1 min czytania 2022-02-22

Znak rozpoznawczy Fantasyexpo to projekty z największymi markami na rynku, nie tylko technologicznymi i gamingowymi, ale także tymi z branż FMCG, selfcare czy finansowej. Ciągły rozwój, rozbudowa portfolio, a także nowe wyzwania w bardzo dynamicznej dziedzinie doprowadziły do decyzji o powstaniu nowej marki. WE!RE FANTASY bazując na długoletnim doświadczeniu pracowników i wypracowanych narzędziach w jeszcze bardziej wyspecjalizowany sposób, ma dostarczać klientom najlepsze rozwiązania w dziedzinie gaming influencer marketingu. Marka skoncentrowana będzie na tworzeniu unikalnych i kreatywnych kampanii w tym obszarze.

– Naszą aspiracją jest stworzenie największej gamingowej agencji influencerskiej w regionie CEE, która będzie tworzyć ekscytujące i kreatywne integracje marek w gamingu. Chcemy zmieniać oblicze influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności, bazując na insightach zarówno gamingowych, jak i tych dotyczących samych twórców oraz realizować je w poszanowaniu sposobu komunikacji influencerów – tłumaczy Mateusz Górecki, managing director, WE!RE FANTASY. – Zmiana i postawienie na nowe narzędzia oraz rozwój w tym, czym zajmujemy się od lat podyktowane jest potrzebami naszych partnerów biznesowych. Zawsze byliśmy FANTASY i zawsze mieliśmy ten faktor X w gamingu, dlatego zmieniamy się. Jestem przekonany, że ta zmiana korzystnie wpłynie zarówno na rynek influencer marketingu, jak i na zespół, który tworzy WE!RE FANTASY.

W portfolio influencerów WE!RE FANTASY znajdą się twórcy, którzy do tej pory byli związani z Fantasyexpo – oprócz silnie gamingowych twarzy, do jakich niewątpliwie należą Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski, Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski czy Michał ‘Michu’ Muller agencja związana jest również z Karolem Paciorkiem, Włodkiem Markowiczem czy Karolem ‘Blowkiem’ Gązwą. W planach jest również stałe powiększanie bazy twórców, by móc kompleksowo realizować założenia wynikające z misji firmy.

Fantasyexpo jest w branży od lat

W roku 2013 we Wrocławiu odbył się event skierowany do fanów gier pod nazwą Techland Fantasy Expo. Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem organizacyjnym i zapoczątkowało dzieje agencji gamingowej Fantasyexpo, która w minionej dekadzie zbudowała sobie silną pozycję lidera na rynku marketingu związanego z grami i esportem. Agencja od lat związana jest z wieloma legendarnymi postaciami polskiej sceny gamingowej i e-sportowej, z którymi wspólnie wyznacza trendy influencer marketingu w świecie gier.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj