PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najważniejszych przystanków na turniejowej mapie CS:GO w bieżącym roku. Dwadzieścia cztery drużyny z całego globu zagra o miano najlepszego zespołu na świecie oraz o pulę nagród wynoszącą $2.000.000. Wydarzenie odbędzie się na przełomie października i listopada 2021 r.
Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL, na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma będzie odpowiadać za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami.
Zobacz również
Polska agencja gamingowa ma na swoim koncie szereg aktywacji w obszarze gamingu dla takich marek jak Old Spice czy KFC. Od kilku lat stale współpracuje z BLAST organizując polską transmisję z BLAST Premier oraz tworząc turnieje BLAST Rising. Dla marek, które zdecydują się wejść we współpracę reklamową przy PGL Major, Fantasyexpo przygotowało wiele kreatywnych rozwiązań i oferuje konsulting oraz doradztwo, by wspólnie stworzyć unikalny branded content, który przyciągnie, zaangażuje i wywoła emocje u widzów. Jednym z nich jest planowany przez Fantasyexpo ADditional Major Show – widowisko wzorowane pod względem mechaniki na Super Bowl half-time show. Agencja wprowadza tym samym nowy format reklamowy na rynek sportów elektronicznych zwiększając możliwości ekspozycji marek wokół najważniejszych rozgrywek esportowych na świecie.
– Współprace takiego kalibru są najlepszym wyróżnieniem dla naszego wieloletniego wkładu w scenę e-sportową. Z firmą PGL znamy się nie od dziś, dlatego niezmiernie nam miło, że możemy przenieść naszą kooperację na kolejny poziom. Jako ich partner biznesowy postaramy się aby współpraca zaowocowała pozyskaniem jak najatrakcyjniejszych partnerów – mówi Krzysztof Stypułkowski, co-founder, Fantasyexpo
– PGL MAJOR STOCKHOLM 2021 będzie największym wydarzeniem CS:GO w historii, dlatego musimy dostarczyć niesamowite widowisko dla widzów i klientów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Fantasyexpo, agencją, której ufamy i która ma solidną historię w e-sporcie, aby zmaterializować nasze pomysły i aktywacje. Nie możemy się doczekać, aby pokazać światu, co przygotowaliśmy na to fantastyczne wydarzenie – mówi Silviu Stroie, CEO PGL.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing