Fashionistki oszaleją. Na rynku pojawił się nowy model torebki… na kostkę bulionową

Fashionistki oszaleją. Na rynku pojawił się nowy model torebki… na kostkę bulionową
Firma Knorr, znana z produkcji produktów spożywczych i przypraw, pod koniec 2023 roku postanowiła zawojować rynek mody. To oczywiście żart, a dokładnie rzecz biorąc — nowa kampania reklamowa marki należącej do grupy Unilever.
O autorze
2 min czytania 2023-12-20

Włoscy i amerykańscy klienci marki Knorr, znanej przede wszystkim z sosów, gotowych dań typu instant i przypraw, rozpoczęła najnowszą kampanię promocyjną. W grudniu br. w internecie i na ulicznych billboardach pojawiły się kreacje prezentujące miniaturową torebkę nazwaną… torebką na kostkę rosołową.

Kampania nosi tytuł „The Boullion Bag” (pol. Torebka na bulion) i charakterem przypomina te przygotowywane przez domy mody i firmy odzieżowe na całym świecie. Intensywne kolory, designerski dodatek prezentowany przez modelkę i na specjalnie przygotowanych platformach — oto, jaki pomysł na działania marketingowe mieli przedstawiciele Deutsch NY i MullenLowe UK, agencji odpowiedzialnych za tę reklamę. 

fot. Instagram

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The House of Knorr

Najnowsza, zaskakująca kampania reklamowa marki Knorr z humorem nawiązuje do trendu modowego, który w 2023 roku zagościł na salonach i czerwonych dywanach. Mowa o miniaturowych torebkach w neonowych kolorach, z dumą noszonych w dłoniach m.in. przez Cardi B. i Gigi Hadid. Wiele osób zastanawiało się, co tak naprawdę zmieści się do takiej torebki i czy dodatek ten jest choć trochę praktyczny. Knorr udowadnia, że tak — wystarczyło po prostu znaleźć dla niego odpowiednie zastosowanie.

Kostka rosołowa, dostępna w ofercie Knorr w wersji wołowej, krewetkowej, warzywnej, drobiowej i drobiowo — pomidorowej świetnie wpasuje się w niewielki rozmiar modnej torebki, a przy okazji sprawi, że kampania marki z pewnością nie przejdzie niezauważona.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

(Pomysłowa) reklama dźwignią handlu

Nie od dziś wiadomo, że aby zdobyć klientów, trzeba najpierw przyciągnąć ich uwagę, a następnie zatrzymać ją na dłużej. Firmy z rozmaitych branż dwoją się i troją, aby zachęcać konsumentów do dokonywania zakupów, a niektóre pomysły naprawdę zaskakują.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wraz z końcem 2023 roku, warto wspomnieć choćby „pozaziemską” kampanię marki MoonPie, odświeżone klipy marek M&M’s i Twix, a także kampanię zrealizowaną przez Papaya Films dla marki Therabody.

Co jeszcze czeka nas w nadchodzących miesiącach? Przekonamy się już wkrótce, a przed nami m.in. finał rozgrywek Super Bowl, podczas transmisji którego czas reklamowy jest jednym z najdroższych na świecie. Jeszcze przed pierwszą gwiazdką zapraszam natomiast do zerknięcia na nasz przegląd najciekawszych reklam bożonarodzeniowych w tym sezonie.

Zdjęcie główne: adsoftheworld.com

PS Dance marketing, czyli komunikowanie się z odbiorcą poprzez taniec

Wydawałoby się, że w marketingu zostało odkryte już wszystko, a jednak o dance marketingu mało kto słyszał. Mimo że wiele marek, firm i agencji stosuje go od dawna.

PS2 Język inkluzywny w komunikacji w kwestia świąteczna

Kiedy koleżanka zabrała się za pisanie świątecznych życzeń dla klientów, usłyszała, że zwrot „rodzinna atmosfera” może urazić osoby spędzające święta samotnie lub w towarzystwie osób innych niż najbliżsi. Pomyślałam wtedy: jak dobrze, że w komunikacji zwracamy uwagę na inkluzywność języka marki!