FedEx Express, spółka zależna FedEx Corp i największa na świecie firma zajmująca się przesyłkami ekspresowymi, we współpracy z UEFA Foundation for Children przekaże ponad 3000 strojów piłkarskich młodym piłkarzom w Polsce. Zestawy sportowe zostaną przekazane w związku z finałem rozgrywek UEFA Europa League, który odbędzie się 26 maja w Gdańsku. FedEx Express jest oficjalnym sponsorem UEFA Europa League.
W związku z tym, że finał tegorocznych rozgrywek UEFA Europa League odbędzie się na gdańskim stadionie, FedEx Express i UEFA Foundation for Children przekażą ponad 3000 młodym polskim piłkarzom stroje sportowe. Wśród organizacji, które otrzymają wsparcie FedEx i UEFA, znalazło się Młodzieżowe Stowarzyszenie Inicjatyw Sportowych (MSIS) z siedzibą w Mrągowie, które otrzyma 800 strojów piłkarskich i 200 piłek. Ponad 2500 strojów i 200 piłek trafi również do Amp Futbol Polska w ramach dwóch inicjatyw prowadzonych przez organizację: programu Junior Amp Futbol skierowanego do dzieci i młodzieży z amputacjami i niepełnosprawnością kończyn oraz projektu Futbol Plus, który ma na celu wspierać akademie piłkarskie dla dzieci z niepełnosprawnościami.
Zobacz również
– Piłka nożna daje wiele szans na integrację społeczną i możliwość dbania o samopoczucie. Szczególnie w tych trudnych czasach ważne jest, aby wspierać młodych ludzi w ich rozwoju fizycznym. Jako firma chcemy łączyć ludzi nie tylko globalnie, ale także w lokalnych społecznościach, w których działamy. Sport pozostaje jednym z najlepszych sposobów angażowania młodych ludzi, dlatego nasz zespół jest dumny z tej części naszych działań sponsoringowych – mówi Mariusz Mik, vice president ground operations Eastern Europe, FedEx Express.
To kolejna wspólna inicjatywa FedEx Express i UEFA Foundation for Children mająca na celu promowanie sportu wśród młodzieży w Polsce. Od momentu podjęcia współpracy z UEFA Europa League jako oficjalny sponsor rozgrywek w 2015 roku, FedEx Express współpracował z UEFA przy realizacji licznych programów wykorzystujących piłkę nożną jako wsparcie przemian społecznych na świecie. Wśród nich można wymienić program Player Mascot, dzięki któremu ponad 1000 dzieci miało szansę spotkać się ze swoimi piłkarskimi idolami w finałach rozgrywek UEFA Europa League (Bazylea, 2016; Sztokholm, 2017; Lyon, 2018; Baku, 2019). Dla wielu z nich było to wyjątkowe i niezapomniane przeżycie. W tym roku, ze względu na konieczność zachowania reżimu sanitarnego, młodzi fani piłki nożnej będą mogli kibicować swoim idolom podczas majowego finału rozgrywek w formie online.
– Chcemy podziękować FedEx Express za kolejne inwestycje w programy promujące piłkę nożną wśród potrzebujących społeczności oraz wspieranie inicjatywy Football for Good – powiedział Urs Kluser, general secretary of UEFA Foundation for Children. – Dzięki programowi Player Mascot dostarczamy dzieciom z miast organizujących finały UEFA Europa League przeżycia, które na zawsze pozostaną w ich sercach – dodaje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing