UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Bierze w niej udział 192 drużyn z 54 europejskich krajów, co dobrze wpisuje się w działalność i sieć FedEx w tym regionie.
UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Stanowi doskonałą okazję do sponsoringu dla FedEx, które jest mocno zaangażowane w działalność w całej Europie” — powiedział Andrew Self, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji FedEx Express. „UEFA Europa League to elitarne zawody nawiązujące do tradycji piłki nożnej, pokazujące prawdziwą pasję milionów kibiców w całej Europie. W rozgrywkach biorą udział zarówno sławne na całym świecie drużyny, jak i te znane tylko lokalnie. To dla nas wspaniała okazja do potwierdzenia zaangażowania naszych pracowników w działalność FedEx na rynkach w całym regionie”.
Zobacz również
Pasja, inspiracja i wyniki stanowią kluczowe obszary działań marketingowych FedEx. Przekaz zostanie wzmocniony przez widoczność logo firmy na tablicach reklamowych wokół boiska, na stadionach i na konferencjach prasowych. Sponsoring obejmuje również kanały cyfrowe UEFA na platformach stacjonarnych i mobilnych. FedEx dostarczy także puchar na mecze finałowe Ligi Europy, gdzie zostanie on wręczony delegatowi UEFA przed dotarciem na boisko.
Sponsoring UEFA Europa League wpisuje się w bogatą historię wspierania imprez sportowych przez firmę FedEx, m.in. ATP World Tour, turnieju Ryder Cup, PGA TOUR i NFL.
„Z radością witamy FedEx w grupie sponsorów UEFA i bardzo cieszymy się z nawiązania tej współpracy. Powierzenie roli Głównego Sponsora globalnej marce takiej jak FedEx doskonale wpisuje się w nową koncepcję komercyjną naszej imprezy sportowej” — powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w firmie UEFA Events SA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing