FedEx został Głównym Sponsorem UEFA Europa League

FedEx Corp. i UEFA podpisały umowę, w ramach której FedEx został Głównym Sponsorem UEFA Europa League. Trzyletnia współpraca rusza na początku sezonu 2015–2016 i potrwa do końca sezonu 2017–2018.
O autorze
1 min czytania 2015-05-18

UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Bierze w niej udział 192 drużyn z 54 europejskich krajów, co dobrze wpisuje się w działalność i sieć FedEx w tym regionie.

UEFA Europa League to jedna z największych imprez sportowych w Europie. Stanowi doskonałą okazję do sponsoringu dla FedEx, które jest mocno zaangażowane w działalność w całej Europie” — powiedział Andrew Self, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji FedEx Express. „UEFA Europa League to elitarne zawody nawiązujące do tradycji piłki nożnej, pokazujące prawdziwą pasję milionów kibiców w całej Europie. W rozgrywkach biorą udział zarówno sławne na całym świecie drużyny, jak i te znane tylko lokalnie. To dla nas wspaniała okazja do potwierdzenia zaangażowania naszych pracowników w działalność FedEx na rynkach w całym regionie”.

Pasja, inspiracja i wyniki stanowią kluczowe obszary działań marketingowych FedEx.  Przekaz zostanie wzmocniony przez widoczność logo firmy na tablicach reklamowych wokół boiska, na stadionach i na konferencjach prasowych. Sponsoring obejmuje również kanały cyfrowe UEFA na platformach stacjonarnych i mobilnych. FedEx dostarczy także puchar na mecze finałowe Ligi Europy, gdzie zostanie on wręczony delegatowi UEFA przed dotarciem na boisko.

Sponsoring UEFA Europa League wpisuje się w bogatą historię wspierania imprez sportowych przez firmę FedEx, m.in. ATP World Tour, turnieju Ryder Cup, PGA TOUR i NFL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 „Z radością witamy FedEx w grupie sponsorów UEFA i bardzo cieszymy się z nawiązania tej współpracy. Powierzenie roli Głównego Sponsora globalnej marce takiej jak FedEx doskonale wpisuje się w nową koncepcję komercyjną naszej imprezy sportowej” — powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w firmie UEFA Events SA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing