Jeden z liderów branży FMCG – Danone Polska – znany jest ze swoich licznych wyrobów mlecznych m.in Actimel, Activia czy Fantasia, artykułów dla dzieci: Bebiko, Bebilon czy Bobovita, ale też jako producent wody Żywiec Zdrój. Do sztandarowych produktów znajdujących się w portfolio marki należy popularny serek homogenizowany Danio, który uwielbiany jest zarówno przez dzieci, jak i dorosłych.
W wyniku wygranego przetargu Danone Polska wybrała Feeders Agency do stworzenia nowej komunikacji swojego słynnego produktu. Agencja jest odpowiedzialna za odświeżenie wizerunku Danio, polegające na kompleksowej platformie komunikacyjnej 360, w tym ATL, Digital, czy reklamach outdoorowych. Będzie też odpowiadać za tworzenie contentu oraz wszelkie aktywacje dodatkowe i projekty niestandardowe.
Zobacz również
– Danio to marka, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. To dla nas dowód uznania, że Danone wybrał podejście Feeders do nadania jej nowego charakteru. Cieszymy się, że możemy napisać nowy rozdział w historii Danio i odświeżyć jego komunikację – komentuje Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder, Feeders Agency.
– Marka Danio potrzebuje mocnej, charakterystycznej i charakternej komunikacji dlatego zdecydowaliśmy się na koncept agencji Feeders, którego realizacji nie możemy się doczekać – mówi Magdalena Rajca-Siarkowska, marketing manager local brands, Danone.
Działania dla Danone Polska rozpoczęły się w maju 2023 roku i obejmują rynek polski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing