– Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z marką, która od zawsze była blisko popkultury i której produkt tak często towarzyszy domowej rozrywce. Wierzymy, że nasze doświadczenie z obszaru digital & branded entertainment przełoży się na odświeżenie wizerunku Pizzy Hut i sprawi, że o marce znów będzie głośno – Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder Feeders Agency.
Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Agencja zrealizowała niedawno takie kampanie jak doskonale przyjęte połączenie marki z artystami: Durex x The Dumplings w utworze “Bez słów” czy kooperacja Żubrówki Czarnej, marki odzieżowej UEG i Muńka Staszczyka w ramach nowej odsłony platformy Czarna Polana.
Zobacz również
Agencja powstała na początku tego roku, a jej pierwszymi klientami są BNP Paribas, Durex, OFF Festival, Frugo, czy HBO. Wspólnie z 2012 Agency (założoną przez Macieja Maraska i Przemka Bogdanowicza) tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.