Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Feeders.agency wygrywa przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną social mediów Banku BNP Paribas

W ramach stałej obsługi agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii i kreacji na kanały społecznościowe Banku BNP Paribas – Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
O autorze
1 min czytania 2019-05-16

Dodatkowo, agencja będzie tworzyć kreacje i realizować akcje specjalne: real time marketing, współpraca z influencerami a także eventy, branded content i projekty z zakresu branded entertainment.

W ramach rozpoczętej w kwietniu br. współpracy, agencja Feeders zrealizowała już m.in.: przygotowanie contentu photo / video w ramach kampanii rebrandingowej Banku, akcje Real Time Marketing związaną z narodzinami Royal Baby, premierą Avengers, czy zmianą nazwy Banku. Obecnie agencja Feeders jest w trakcie przygotowań kolejnych działań z zakresu influencer marketingu oraz eventu specjalnego.

– Cieszymy się, że tak duży brand obdarzył nas zaufaniem. Nawiązanie współpracy z jednym z największych banków w Polsce potwierdza nasze kompetencje nie tylko w zakresie tworzenia wyjątkowych połączeń artystów z markami (tj. #CzarnaPolana 2 dla Żubrówki), ale też stałej, strategiczno-kreatywnej obsługi dużych brandów, wymagających kreacji na wysokim poziomie – komentuje Kuba Sagan, Creative Director & Partner Feeders Agency.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj