Od początku współpracy dla Raiffeisen Polbank Fenomem prowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, obejmujące opracowanie i wdrażanie szczegółów strategii, w tym: planowanie oraz zakup mediów, moderację i obsługę klientów banku w kanałach Facebook oraz Twitter, także realizację kampanii sprzedażowych i prowadzenie monitoringu SM. W ramach komunikacji produktowej Fenomem odpowiada za przygotowanie kreacji i treści wpisów, realizuje m.in. konkursy oraz działania aktywizujące fanów marki oraz użytkowników serwisów społecznościowych. Ważnym krokiem na początku współpracy było połączenie dwóch dotychczasowych profili banku w jeden Raiffeisen Polbank.
„Postępująca digitalizacja naszego otoczenia oraz przenoszenie relacji międzyludzkich do sfery mediów społecznościowych powoduje, że kluczem do sukcesu w komunikacji z klientami staje się dobrze zaplanowana i spójna strategia obecności w SM oraz jej efektywna egzekucja. Propozycja Fenomem wyraźnie trafiła w nasze potrzeby, a zespół agencji wykazał się inicjatywą, głębokim zrozumieniem potrzeb naszych klientów, a także procesu, w zgodnie z którym powinniśmy działać, by zapewnić im należytą obsługę w kanale społecznościowym” – komentuje decyzję Magdalena Popik z zespołu sprzedaży cyfrowej Raiffeisen Polbank.
Zobacz również
Dążąc do bycia w pełni socially devoted, team obsługowy Fenomem i zespół Raiffeisen Polbank przeszli wspólnie szereg warsztatów i ustaleń dot. współpracy i prowadzenia komunikacji z klientami banku, podziału kompetencji oraz zorganizowania struktur wewnętrznych dla usprawnienia obsługi klientów w social media. Już po miesiącu współpracy praca zespołu Fenomem zaowocowała m.in. osiągnięciem najwyższej oceny w raporcie Sotrender nt. obsługi klienta z wyraźnie najkrótszym czasem reakcji przy 100% reakcji na posty klientów.
W okresie jesiennym wdrożona zostanie pełna strategia przygotowana przez Fenomem podczas przetargu. W dalszej współpracy Raiffeisen Polbank z Fenomem przewidziane jest rozszerzenie zakresu działań i kompetencji agencji zarówno w kontekście produkcji materiałów, jak i obsługiwanych mediów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing