TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Fenomem rozwija kampanię wideo w SM dla GigaNagrywarki Netii

22.04. ruszyła w social media kampania przygotowana przez agencję Fenomem dla najnowszego produktu Netii – GigaNagrywarki.
O autorze
1 min czytania 2015-04-27

Od tygodnia możemy oglądać już spoty reklamowe emitowane w kilku stacjach telewizyjnych, zaś działania z wykorzystaniem filmów wideo w Internecie prowadzone na Facebooku, Youtube oraz www.netia.pl będą jej rozwinięciem.

Celem strategii opracowanej przez Fenomem jest edukacyjne wsparcie komunikacji ATL nowego produktu, trudnego do zaprezentowania dzięki wielu pozornie skomplikowanym funkcjom. W 30-sekundowych spotach telewizyjnych bohaterowie – starsi panowie – niejako jedynie zagajają nt. możliwości obejrzenia programu od początku w dowolnym momencie („spóźnienie to nie problem”) czy nagrywania na raz i przechowywania nieograniczonych ilości programów. Filmy zrealizowane przez Fenomem na potrzeby social media są kontynuacją i uzupełnieniem spotów tv – opowiadają i w dowcipny, przystępny sposób wyjaśniają poszczególne najważniejsze funkcje GigaNagrywarki. Np.:

Prowadzone działania wynikają ze zrozumienia najnowszych trendów rozwoju social media, jakim jest wykorzystanie kontentu video. Filmy uploadowane na FB osiągają najwyższe wyniki zasięgu organicznego w stosunku do innych formatów komunikacji, a nowe narzędzia optymalizacyjne pozwalają na efektywne generowanie szerokiego zasięgu komunikacji. – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, Dyrektor Zarządząjąca Fenomem.

Pięcioma filmami wideo, przygotowanymi przez agencję Fenomem na kolejne pięć tygodni kampanii w mediach społecznościowych, uzupełniamy komunikację prowadzoną w telewizji. Aktorzy znani już ze spotów emitowanych w blokach reklamowych przedstawiają i wyjaśniają kolejne najważniejsze możliwości GigaNagrywarki. Kampania rusza jako follow-up do kampanii tv, co ma służyć przede wszystkim zwiększeniu zasięgu oraz uzupełnieniu kampanii o aspekt edukacji produktowej. Komunikację na Facebooku dodatkowo uatrakcyjniamy postami z materiałami zdjęciowymi, grafikami i memami z udziałem bohaterów filmów. – dodaje Eliza Kwiatkowska, Specjalista ds. komunikacji online z Netii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing