– Myśląc o przyszłości naszej firmy, doszliśmy do wniosku, iż potrzebne jest nam nowe spojrzenie w zakresie prowadzonych działań komunikacyjnych. Działamy na bardzo konkurencyjnym i wymagającym rynku produkcji spożywczej. Na co dzień współpracujemy z bardzo poważnymi i wymagającymi partnerami. Uważnie obserwujemy nasze środowisko biznesowe, zmiany zachodzące na rynku konsumenckim, otoczkę społeczną. W oczywisty sposób nakłada to na nas obowiązek odpowiedzialnego komunikowania się ze wszystkimi interesariuszami – powiedziała Barbara Woźniak, pełnomocnik zarządu Ferm Woźniak.
Agencja planuje wielowymiarowe działania edukacyjne, mające na celu popularyzowanie konsumpcji jaj i wszelkiej problematyki z tym związanej. Wspomaganie „FDW” w zakresie prowadzenia bieżących działań public relations, tak na poziomie komunikacji korporacyjnej jak i produktowej.
Zobacz również
Pierwszym efektem współpracy jest wydanie efektownego albumu z przepisami na potrawy z jaj, opracowanego wspólnie z Moniką Ruszkowską, blogerką kulinarną z portalu ekuchareczka.pl.
– Jaja są źródłem łatwo przyswajalnego białka, witamin i mikroelementów, są niskokalorycznym, wartościowym i ważnym składnikiem diety. Jest sporo mitów i półprawd, które wraz z Fermami Woźniak chcemy wyjaśnić, żeby konsumenci świadomie i bez obaw mogli korzystać z dobrodziejstw tego naturalnego superfood’u – mówi Jerzy Ciszewski, CEO w Hanami Communications.
Fermy Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie i lider w Polsce. Firma istnieje od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj w cyklu zamkniętym, certyfikowany według m. in. BRC Global Standard for Food Safety, IFS Foods oraz autorskiego systemu bezpieczeństwa żywności EGGIDA. Firma dysponuje własnym systemem produkcji pasz i flotą ponad 250 pojazdów ciężarowych, o normach emisji EURO 5 i EURO 6.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Fermy Woźniak zostały dwukrotnie wyróżnione Złotym Laurem Konsumenta, Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego. Nowo wprowadzona marka „zdrovo” otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach, nieopodal Rawicza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja PR Hanami Communications powstała w 2018 roku z inicjatywy Jerzego Ciszewskiego, laureata wielu nagród i wyróżnień przyznawanych przez środowisko Public Relations, wyróżnionego mianem Człowieka Roku PR i Lwem PR. Hanami Communications oferuje szerokie spektrum działań PR i specjalizuje się w zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych.