Raport CSR to pierwszy tak duży projekt wydawniczy w Polsce, którego misją jest promowanie najważniejszych i najciekawszych działań CSR prowadzonych przez firmy i instytucje. Raport jest przygotowywany co kwartał przez redakcję portalu RaportCSR.pl. W każdej edycji wybierane są projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują. W jubileuszowej edycji Raportu redakcja jednogłośnie postanowiła wyróżnić Grupę Ferrero.
– Niezmiernie cieszy nas to wyróżnienie, ponieważ wierzymy, że różnorodność i inkluzja mają kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu naszej Grupy. Chcemy, by nasi pracownicy czuli się dobrze, realizując politykę równego traktowania i zarządzania różnorodnością główny nacisk kładziemy przede wszystkim na cztery płaszczyzny: płeć, pokolenia, narodowość oraz kulturę pracy – mówi Beata Dziekanowska, ambasadorka programu Różnorodności i Inkluzji Ferrero, menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.
Zobacz również
Ferrero w maju dołączyło do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności – międzynarodowej inicjatywy objętej patronatem Komisji Europejskiej. Karta jest zobowiązaniem podpisywanym przez organizacje, które decydują się na wprowadzenie zakazu dyskryminacji w miejscu pracy i działania na rzecz tworzenia i promocji różnorodności oraz wyraża gotowość firmy do zaangażowania wszystkich osób zatrudnionych oraz partnerów biznesowych i społecznych w te działania. Karta ma na celu przede wszystkim promowanie równości i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Grupa Ferrero w Polsce znalazła się także w Raporcie Diversity IN Check – czyli na pierwszej liście najbardziej zaawansowanych pracodawców w zarządzaniu różnorodnością i inkluzji w kraju.