Festiwal The Oracle jeszcze bardziej offline. Wprowadza zakaz filmowania, fotografowania i używania telefonów

Festiwal The Oracle jeszcze bardziej offline. Wprowadza zakaz filmowania, fotografowania i używania telefonów
Na belgijskim festiwalu muzycznym w Voodoo Villages obowiązuje w tym roku zakaz rejestracji wydarzenia. Każdy uczestnik wydarzenia przy wejściu zostanie poproszony o zasłonięcie obiektywu specjalną naklejką. W części wioski pojawi się też zakaz korzystania z telefonu.
O autorze
1 min czytania 2024-08-26

The Oracle to festiwal, który na początku września odbędzie się na terenie Voodoo Village, w Belgii. W tym roku jego organizatorzy postanowili zachęcić uczestników do przybycia nie tylko muzycznym lineupem, ale także zwiększonym naciskiem na kwestie związane ze zdrowiem psychicznym.

Aby móc na nowo odnaleźć równowagę w przebodźcowanym cyfrowo świecie, w regulaminie The Oracle pojawił się zapis częściowo zakazujący używania telefonów komórkowych podczas wydarzenia. Organizatorzy przeciwdziałają w ten sposób nie tylko nadmierniemu spędzaniu czasu online, ale także nagrywaniu i udostępnianiu w mediach społecznościowych fragmentów z koncertów czy warsztatów.

Ponadto, w Voodoo Village festiwalowiczne znajdą też rozmaite strefy tematyczne, m.in. The Sanctuary, czyli obszar wolny od bodźców, gdzie psychoterapeuta oferuje pomoc i słucha, jeśli tego potrzebujemy. W każdej z tych obszarów również nie będzie można używać telefonu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Voodoo Village to jedna duża wioska oferująca miejsca do jedzenia, sklepy, warsztaty, miejsca relaksu i spotkań… mini-społeczeństwo, w którym każdy może być sobą. Voodoo Village to miejsce miłości i więzi. Chcemy, aby każdy czuł się bezpiecznie i świetnie się bawił – wyjaśnia Maxim Dekegel, organizator.

Zdjęcia: Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Het Telefoonboekje”: książka napisana niczym internetowy czat zachęca dzieci w Holandii do czytania

W holenderskich szkołach podstawowych wprowadzono zakaz używania telefonów komórkowych. Aby zachęcić najmłodszych do czytania powstała „Het Telefoonboekje”, czyli „Książka telefoniczna” przypominająca czat. Tytuł rozszedł się już w ponad 50 tys. egzemplarzy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się