FFiL Śnieżka nawiązuje współpracę z Mindshare Polska

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Nowym partnerem odpowiedzialnym za zakup mediów została agencja Mindshare Polska.
O autorze
0 min czytania 2022-06-01

FFiL Śnieżka, na mocy rozstrzygniętego przetargu, przenosi budżet mediowy do Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów offline i online.

– Jesteśmy dumni, że do grona klientów Mindshare Polska dołącza kolejny ważny gracz na polskim rynku – Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka. Cieszymy się, że Spółka doceniła nasze podejście do mediów oraz optymalizacji i z niecierpliwością czekamy na wspólne działania – mówi Bartłomiej Orzechowski, director, client leadership, Mindshare Polska.

FFiL Śnieżka to już czwarta duża firma, która dołączyła do grona klientów Mindshare Polska w 2022 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj