W strukturach firmy Bartold zajmował się głównie montażem i postprodukcją obrazu. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi we francuskim oddziale Delapost w Paryżu. Odpowiadał również za koordynację i wdrażanie projektów, np. głośnej kampanii PCK „Życie to nie Facebook” czy wielokrotnie wyróżnianego i nagradzanego cyklu „Bohater domu”.
Filip Bartold na stanowisku dyrektora zarządzającego zastąpi Magdalenę Dzieniesiewcz. Do jego obowiązków należeć będzie kierowanie bieżącymi działaniami studia, wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie i rozwijanie relacji z klientami.
Zobacz również
Wraz z objęciem stanowiska dyrektora zarządzającego Bartold wprowadza nowy system komunikacji wizualnej firmy. Zmienia się logo Delapost i serwis www. „W tym roku Delapost obchodzi dziesięciolecie istnienia. Ta okrągła rocznica jest okazją do podsumowań i odświeżenia wizerunku. Rebranding to pierwsza z zaplanowanych zmian” – zapowiada Bartold.
Delapost oferuje kompleksowe usługi z zakresu kreacji i obróbki obrazu, dźwięku, animacji 3D, efektów specjalnych oraz kompozycji. Jest też jedną z pierwszych firm na polskich rynku, które z sukcesem podjęły temat wirtualnej rzeczywistości i realizacji filmów w technologii 360 stopni. Mocną stroną studia jest zespół doświadczonych ekspertów, m.in. animatorów i sound designerów, oraz bardzo dobrze wyposażone zaplecze techniczne. „Będziemy konsekwentnie rozwijać nasze zasoby, aby sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nami dynamicznie rozwijający się rynek” – dodaje nowy dyrektor zarządzający. Delapost ma na swoim koncie kilkaset realizacji reklamowych, filmowych i telewizyjnych dla takich klientów jak: T-Mobile, Lexus, Coca-Cola czy Narodowy Bank Polski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing