zdjęcie: facebook.com/ChajzerFilip
Filip Chajzer jest znaną osobowością medialną. Jego profil na Facebooku obserwuje ponad 800 tys. osób. Zdając sobie sprawę z mocy mediów społecznościowych, postanowił nagłośnić pewną akcję na rzecz Powstańców i Muzeum Powstania Warszawskiego.
Zobacz również
10 grudnia br. Filip Chajzer opublikował na swoim profilu na Facebooku post, w którym poprosił znane sieci handlowe, takie jak np. Żabka, Tesco, Lidl czy Biedronka, by pomogły zorganizować świąteczne paczki dla Powstańców. Mają one zostać im wręczone podczas organizowanej dla nich Wigilii w Muzeum Powstania Warszawskiego 18 grudnia br.
Wpis zdobył duży rozgłos – wiele osób szybko zaczęło udostępniać wpis o akcję, tak by informacja o niej trafiła do dużych korporacji. Mimo wszystko nie trzeba było długo czekać na odzew ze strony marek.
Tego samego dnia, wieczorem, Filip Chajzer zamieścił kolejny wpis, w którym poinformował, że na prośbę odpowiedziały niemal wszystkie firmy poproszone o wsparcie. Co więcej, chęć pomocy wyraziły również inne marki, o których nawet nie wspomniano we wcześniejszym poście.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: facebook.com/ChajzerFilip
Cała ta akcja pokazuje, że media społecznościowe potrafią być wspaniałym narzędziem do nagłaśniania ciekawych i niosących pomoc inicjatyw.
PS
PizzaPortal.pl ruszyła z nową akcją we współpracy ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich. Zamawiając jedzenie z Restauracji Wigilijnej „Cicha”, przekazujemy datek na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia, którzy dzięki tej inicjatywie mają szansę spędzić tradycyjny wieczór wigilijny w większym gronie.
PS2
Fundacja Daj Herbatę i restauracja Kuchnia za Ścianą rozpoczęły niezwykłą akcję społeczną – za niewielką opłatę każdy z nas może podarować osobom potrzebującym kupon na ciepły posiłek w te mroźne dni.