Fiedorow posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze FMCG, jak i sieci detalicznych. Kierował dotychczas zespołami marketingu największych polskich oraz europejskich marek, w tym IKEA Retail oraz Lidl Polska. W tym roku magazyn Media i Marketing Polska przyznał mu tytuł Dyrektora Marketingu/CMO roku 2018.
Był twórcą kampanii uznanych za przełomowe w polskiej reklamie. W IKEA, do której dołączył w listopadzie 2016 r. jako Country Marketing Director, stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w tegorocznym konkursie Effie Awards (trzy złote i jedna srebrna statuetka dla IKEA).
Zobacz również
Zanim rozpoczął współpracę z firmą IKEA był Dyrektorem Marketingu Lidl Polska, z którą to siecią zrealizował m.in. znaną kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA Polska, prowadząc projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.
Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować oraz poznawać kuchnie świata.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach