Pod koniec listopada 2018 roku informowaliśmy o tym, że Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu w firmie Żabka Polska od 1 lutego br., gdzie będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications. Po niespełna dwóch miesiącach Fiedorow zakończył współpracę z firmą – nie komentuje jednak powodów, dla których zdecydować się opuścić Żabkę.
Jak dowiedział się NowyMarketing, Filip Fiedorow wraca kontynuować rozwój w IKEA, gdzie od 2016 roku pracował jako country marketing director i stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w zeszłorocznym konkursie Effie Awards. Fiedorow będzie też uzupełniać swoje kompetencje o doświadczenia sprzedażowe, bowiem zostanie dyrektorem sklepu IKEA w Poznaniu.
Zobacz również
Zanim rozpoczął współpracę z firmą IKEA był Dyrektorem Marketingu Lidl Polska, z którą to siecią zrealizował m.in. znaną kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA Polska, prowadząc projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.
Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować oraz poznawać kuchnie świata.
Na tę chwilę Departament Marketingu będzie raportował jak dotychczas bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing