Pod koniec listopada 2018 roku informowaliśmy o tym, że Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu w firmie Żabka Polska od 1 lutego br., gdzie będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications. Po niespełna dwóch miesiącach Fiedorow zakończył współpracę z firmą – nie komentuje jednak powodów, dla których zdecydować się opuścić Żabkę.
Jak dowiedział się NowyMarketing, Filip Fiedorow wraca kontynuować rozwój w IKEA, gdzie od 2016 roku pracował jako country marketing director i stał na czele zespołu, którego działania reklamowe zostały docenione m.in. w zeszłorocznym konkursie Effie Awards. Fiedorow będzie też uzupełniać swoje kompetencje o doświadczenia sprzedażowe, bowiem zostanie dyrektorem sklepu IKEA w Poznaniu.
Zobacz również
Zanim rozpoczął współpracę z firmą IKEA był Dyrektorem Marketingu Lidl Polska, z którą to siecią zrealizował m.in. znaną kampanię z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. Wcześniej związany był przez kilka lat z Kompanią Piwowarską, gdzie pełnił rolę Senior Strategy & Planning Managera marki Tyskie. Był także liderem kampanii „5 Stadion” marki Tyskie oraz odpowiadał za takie brandy jak Grolsch, Peroni Nastro Azzurro i Lech. Zawodową karierę rozpoczął w agencji reklamowej TEQUILA Polska, prowadząc projekty m.in. dla Unilevera, Philips Lighting Poland, The Lorenz Bahlsen Snack World.
Fiedorow jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Interesuje się muzyką, uwielbia podróżować oraz poznawać kuchnie świata.
Na tę chwilę Departament Marketingu będzie raportował jak dotychczas bezpośrednio do Anny Grabowskiej, wiceprezes zarządu ds. komercyjnych.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing