Filip Gapiński to strateg z ponad 7-letnim doświadczeniem pracy z twórcami i wydawcami gier oraz markami komercyjnymi. Zajmował się przygotowywaniem i egzekucją kompleksowych kampanii marketingowych wykorzystując znajomość kontekstu i rynku gamingowego oraz kreatywne podejście do przestrzeni reklamowej. Przed dołączeniem do Fantasyexpo pracował w Gameset oraz Kool Things, w których współpracował między innymi z takimi markami jak MSI, Steel Series, Razer, Sprite, Allegro, Hasbro oraz wydawcami gier – EPIC Games, Activision, Riot Games czy Huuuge Games.
W Fantasyexpo objął stanowisko lead creative strategist, a jego bezpośrednim przełożonym jest Kamil Górecki – prezes Fantasyexpo. Wspólnie będą wspierali wszystkie marki należące do Fantasyexpo – agencję influencerską WE!RE Fantasy, GAM3RS_X skupione na formatach gamingowych oraz GAM3RS_X Studio, które produkuje transmisje esportowe i gamingowe na całym świecie.
Zobacz również
– Bardzo się cieszę, że możemy podjąć współpracę z Filipem. Jestem przekonany, że jego nieszablonowe podejście do projektów oraz spore doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat we współpracy z różnymi markami pozwolą wejść na kolejny level naszej organizacji – komentuje Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo.
Do obowiązków Filipa należy między innymi planowanie strategiczne i prowadzenie projektów new business, tworzenie konceptów kreatywnych oraz ich wdrażanie zarówno dla partnerów biznesowych, jak i w Fantasyexpo. Zadba też o rozwój działu powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach