Filip Hołowczyc jest od blisko dwudziestu lat związany z branżą medialną. Zdobywał doświadczenie zawodowe w domach mediowych (MediaCom, OMD i ZenithOptimedia), po stronie wydawców (o2.pl, Infor.pl i Grupa Wirtualna Polska), a ostatnio po stronie klienta (Philip Morris International). W swojej karierze zawodowej był odpowiedzialny za tworzenie i egzekucję strategii digitalowej oraz budowanie i zarządzanie zespołami, realizację celów sprzedażowych wraz z nawiązywaniem efektywnych i długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, jak i wdrażanie narzędzi wspierających marketing i sprzedaż B2C.
– Cieszymy się, że do naszego zespołu dołącza ekspert o tak rozległych doświadczeniach. Filip posiada trzy różne perspektywy rynku mediów w Polsce. Ma wieloletnie doświadczenie w budowie i realizacji strategii sprzedażowych oraz, co dla nas niezwykle istotne, mocne kompetencje w obszarze rozwiązań digitalowych, których rozwój jest nadrzędnym celem Clear Channel Polska. Jestem przekonany, że objęcie przez niego stanowiska szefa sprzedaży wzmocni naszą firmę i przyczyni się do jej dalszego rozwoju – mówi Dariusz Janczewski, CEO Clear Channel Polska.
Zobacz również
Po ponad 2 latach z firmą rozstaje się Michał Kaliński, dotychczasowy dyrektor sprzedaży, co argumentuje poszukiwaniem dalszych ścieżek rozwoju zawodowego. Do kluczowych sukcesów Michała zaliczyć można restrukturyzację Działu Sprzedaży, wprowadzenie sprzedaży przez widownię według standardu IBO oraz efektywne prowadzenie sprzedaży w okresie pandemii.
– Michał zakomunikował nam swoją decyzję o chęci odejścia z firmy jakiś czas temu, dzięki czemu mogliśmy się do tej zmiany przygotować. Dziękujemy Michałowi za te dwa lata współpracy, życząc mu jednocześnie ciekawych wyzwań zawodowych – dodaje D. Janczewski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell