TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Filip Kożusznik obejmuje stanowisko content & digital director w 24/7Communication

24/7Communication, w trosce o spójność i integralność oraz ekspercki poziom świadczonych usług w obszarze szeroko rozumianego contentu, tworzy nowe stanowisko content & digital director. Funkcję tę obejmuje Filip Kożusznik.
O autorze
1 min czytania 2023-02-14

W 2020 roku agencja 24/7Communication otworzyła innowacyjne in-housowe studio telewizyjne, tj. 24/7STUDIO Content and Streaming, zajmujące się produkcją materiałów audiowizualnych do komunikacji korporacyjnej (zewnętrznej i wewnętrznej), m.in. webinariów, digital town hallów, transmisji video z debat, konferencji prasowych, video newsletterów do pracowników, prezentacji produktów, szkoleń medialnych. Na jego czele stanął Filip Kożusznik. Przez ostatnie 3 lata z wielkim zaangażowaniem, rzetelnością i pomysłowością rozbudował ofertę studia, portfolio klientów i poszerzył zespół specjalistów, na który składają się graficy, motion designerzy oraz producenci video. Tylko w ostatnim roku wraz z zespołem zrealizował kilkadziesiąt projektów audiowizualnych dla takich klientów jak: McDonald’s, T-Mobile Polska, Siemens Polska, Polpharma oraz Alcon.

– Filip dał poznać się jako innowator, godny zaufania manager, zaangażowany ekspert. Dlatego jego awans jest czymś naturalnym i niezwykle cieszymy się, że kontynuacją jego drogi zawodowej jest objęcie stanowiska content & digital director. Nowe stanowisko łączy bowiem dotychczas oddzielnie traktowane dwie kompetencje: Digital i Content. Zmiana ta ma przyczynić się do większej spójności i integralności oferty agencji – mówi Agata Zeman, managing director 24/7Communication.