Filip Pieczyński objął w RTB House nowo utworzone stanowisko business development director. W jego ramach odpowiada za proces wprowadzania TANDEM Effect– innowacyjnego rozwiązania reklamowego dla producentów – na zachodnie rynki.
– Do tej pory koncentrowaliśmy się na promocji TANDEM Effect głównie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W tym regionie z rozwiązania korzystają obecnie między innymi ASUS, Bosch, LG, Panasonic i Samsung. Teraz przyszedł czas na Europę Zachodnią. Chcąc w pełni wykorzystać biznesowy potencjał naszego rozwiązania, potrzebowaliśmy lidera łączącego wieloletnie doświadczenie w branży z otwartością na nowe wyzwania. Jesteśmy przekonani, że Filip jest właśnie taką osobą, a jego praktyczna wiedza o prowadzeniu międzynarodowych projektów przełoży się na sprawne wdrożenie rozwiązania również w tej części Europy – podkreśla Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House.
Zobacz również
Pieczyńskiz branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w firmie badawczej Gemius, gdzie jako wiceprezes i dyrektor operacji międzynarodowych odpowiadał za zarządzanie działaniami sprzedażowymi spółki w Europie oraz regionie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki (MENA).Współtworzył standard pomiaru ruchu internetowego m.in. w Danii, Czechach czy Turcji.
Jak sam przyznaje, praca nad rozwojem biznesu w Europie Zachodniej to dla niego bardzo ciekawe wyzwanie. – Od wielu lat współpracuję z reklamodawcami z różnych części świata, poznaję ich potrzeby i oczekiwania. Teraz będę miał okazję, by tę wiedzę i doświadczenie wykorzystać wprowadzając TANDEM Effect na zachodnie rynki. Mam nadzieję, że w niedługim czasie rozwiązanie pojawi się na listach narzędzi marketingowych, po które systematycznie sięgają producenciw regionie– dodaje Pieczyński.
TANDEM Effect to pierwsze na świecie dedykowane producentom rozwiązanie reklamowe oparte na RTB (technologii kupna i sprzedaży reklam w czasie rzeczywistym). Narzędzie umożliwia promocję własnego asortymentu wśród użytkowników szukających produktów z konkretnej kategorii oraz zwiększenie częstotliwości kontaktu z produktami promowanej marki. Rozwiązanie zostało wprowadzone na rynki Europy Środkowo-Wschodniej rok temu.Produkt otrzymał wyróżnienie w tegorocznej edycji konkursu Innovation Award Media Trendy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing