TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

CarMax w reklamie nawiązuje do filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Kostiumy stworzyła laureatka Oscara

CarMax w reklamie nawiązuje do filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Kostiumy stworzyła laureatka Oscara
Kino po raz kolejny spotyka branżę handlową, tym razem w związku z premierą filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Oto, co wyniknęło z połączenia scenografii rodem z wyobraźni Tima Burtona, kostiumów Colleen Atwood i piosenki Harry'ego Belafonte'a.
O autorze
1 min czytania 2024-08-27

To nie pierwszy raz, kiedy autorzy reklam inspirują się nadchodzącymi premierami kinowymi. Coraz częściej to czołowi reżyserzy angażują się w proces powstawania spotów promujących ekskluzywne produkty, takie jak perfumy czy akcesoria odzieżowe. Przykładem może być choćby reklama zapachu Bleu de Chanel z Timothée Chalametem w reżyserii Martina Scorsese, czy kampania domu mody Chanel, w której wystąpili Penélope Cruz i Brad Pitt.

Tym razem po filmową inspirację nadchodzącą premierą „Beetlejuice Beetlejuice” w reżyserii Tima Burtona (w Polsce zaplanowaną na 6 września 2024 roku) sięgnęła firma CarMax. Klip przygotowany w trzech wersjach: 30, 60 i 90-sekundowej, opowiada historię wizyty rodziny w salonie CarMax. Jest naprawdę w stylu Burtona: upiornie, baśniowo i z humorem.

Kostiumy aktorów, których zobaczymy w reklamie, zaprojektowała nagrodzona Oscarem m.in. za „Alicję w krainie czarów” i „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” Colleen Atwood, a jako ścieżkę dźwiękową wykorzystano przeróbkę utworu Harry’ego Belafonte’a „Day-O”.

Zdjęcie główne: YouTube

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS „Wyobraź sobie świat na nowo”, przekonuje Gwendoline Christie w trailerze gry „Sid Meier’s Civilization VII”

Marcelo Burgos („Dowódca Fort”) wyreżyserował klip promujący grę „Sid Meier’s Civilization VII”. W roli głównej wystąpiła Gwendoline Christie („Gra o tron”, „Wednesday”). Najnowsza odsłona gamingowej serii zapowiada klimatycznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing