To nie pierwszy raz, kiedy autorzy reklam inspirują się nadchodzącymi premierami kinowymi. Coraz częściej to czołowi reżyserzy angażują się w proces powstawania spotów promujących ekskluzywne produkty, takie jak perfumy czy akcesoria odzieżowe. Przykładem może być choćby reklama zapachu Bleu de Chanel z Timothée Chalametem w reżyserii Martina Scorsese, czy kampania domu mody Chanel, w której wystąpili Penélope Cruz i Brad Pitt.
Tym razem po filmową inspirację nadchodzącą premierą „Beetlejuice Beetlejuice” w reżyserii Tima Burtona (w Polsce zaplanowaną na 6 września 2024 roku) sięgnęła firma CarMax. Klip przygotowany w trzech wersjach: 30, 60 i 90-sekundowej, opowiada historię wizyty rodziny w salonie CarMax. Jest naprawdę w stylu Burtona: upiornie, baśniowo i z humorem.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kostiumy aktorów, których zobaczymy w reklamie, zaprojektowała nagrodzona Oscarem m.in. za „Alicję w krainie czarów” i „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” Colleen Atwood, a jako ścieżkę dźwiękową wykorzystano przeróbkę utworu Harry’ego Belafonte’a „Day-O”.
Zdjęcie główne: YouTube
PS „Wyobraź sobie świat na nowo”, przekonuje Gwendoline Christie w trailerze gry „Sid Meier’s Civilization VII”
Marcelo Burgos („Dowódca Fort”) wyreżyserował klip promujący grę „Sid Meier’s Civilization VII”. W roli głównej wystąpiła Gwendoline Christie („Gra o tron”, „Wednesday”). Najnowsza odsłona gamingowej serii zapowiada klimatycznie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing