CarMax w reklamie nawiązuje do filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Kostiumy stworzyła laureatka Oscara

CarMax w reklamie nawiązuje do filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Kostiumy stworzyła laureatka Oscara
Kino po raz kolejny spotyka branżę handlową, tym razem w związku z premierą filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Oto, co wyniknęło z połączenia scenografii rodem z wyobraźni Tima Burtona, kostiumów Colleen Atwood i piosenki Harry'ego Belafonte'a.
O autorze
1 min czytania 2024-08-27

To nie pierwszy raz, kiedy autorzy reklam inspirują się nadchodzącymi premierami kinowymi. Coraz częściej to czołowi reżyserzy angażują się w proces powstawania spotów promujących ekskluzywne produkty, takie jak perfumy czy akcesoria odzieżowe. Przykładem może być choćby reklama zapachu Bleu de Chanel z Timothée Chalametem w reżyserii Martina Scorsese, czy kampania domu mody Chanel, w której wystąpili Penélope Cruz i Brad Pitt.

Tym razem po filmową inspirację nadchodzącą premierą „Beetlejuice Beetlejuice” w reżyserii Tima Burtona (w Polsce zaplanowaną na 6 września 2024 roku) sięgnęła firma CarMax. Klip przygotowany w trzech wersjach: 30, 60 i 90-sekundowej, opowiada historię wizyty rodziny w salonie CarMax. Jest naprawdę w stylu Burtona: upiornie, baśniowo i z humorem.

Kostiumy aktorów, których zobaczymy w reklamie, zaprojektowała nagrodzona Oscarem m.in. za „Alicję w krainie czarów” i „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” Colleen Atwood, a jako ścieżkę dźwiękową wykorzystano przeróbkę utworu Harry’ego Belafonte’a „Day-O”.

Zdjęcie główne: YouTube

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS „Wyobraź sobie świat na nowo”, przekonuje Gwendoline Christie w trailerze gry „Sid Meier’s Civilization VII”

Marcelo Burgos („Dowódca Fort”) wyreżyserował klip promujący grę „Sid Meier’s Civilization VII”. W roli głównej wystąpiła Gwendoline Christie („Gra o tron”, „Wednesday”). Najnowsza odsłona gamingowej serii zapowiada klimatycznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing