Jinba Ittai stanowi podstawę filozofii projektowania samochodów Mazdy. To więź, której nie da się wyrazić słowami; coś więcej, niż tylko pokonywanie kilometrów. To jedność kierowcy z samochodem i podróżowanie razem w doskonałej harmonii. Najnowszy SUV Mazdy- CX-5, będący jednym z głównych bohaterów filmu, jest doskonałą realizacją tego założenia w praktyce.
Korzeni Jinba Ittai, czyli jedności jeźdźca z koniem należy szukać w dawnym rytuale Yabusame. Jego istotą była idealna harmonia łucznika z koniem, bowiem tylko ona umożliwiała trafienie do celu w czasie galopu. Podczas próby jeździec w rękach dzierżył łuk i jednocześnie kolanami sterował swoim wierzchowcem. Magicznie prosty i jednocześnie wyrafinowanie trudny do osiągnięcia jest stan jedności kierowcy z samochodem podobnie, jak jedność jeźdźca i konia. Dla podkreślenia jak jest to istotne, do współpracy w ramach projektu Jinba Ittai, Mazda Motor Poland zaprosiła osobę o wyjątkowych umiejętnościach – złotą medalistkę w łucznictwie konnym – Annę Sokólską.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Mazda CX-5 i Anna Sokólska w duecie z trenowanym przez siebie koniem Czanar sprawiają, że możemy poczuć moc ducha Jinba Ittai. Dwuminutowy film zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya i wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę, emitowany będzie w ekskluzywnym bloku reklamowym w kanale National Geographic Polska oraz w mediach społecznościowych: YouTube i Facebook. Zdjęcia zostały zrealizowane nad Bałtykiem oraz w lasach nadmorskiej miejscowości Osetnik, a także w Stadninie Koni Ciekocinko. Autorem koncepcji jest grupa J. Walter Thompson Group Poland, media zaplanował dom mediowy Mindshare. Emisji filmu będą towarzyszyć działania wspierające w postaci natywnych materiałów w prasie oraz w internecie.
„To pierwsza, lokalna produkcja filmowa o takim charakterze i niezwykle ważne doświadczenie w komunikacji marki Mazda w Polsce” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland. „Sztuka, którą Ania Sokólska opanowała do perfekcji pozostaje w harmonii z jej naturalnością i skromnością. Podobnie, jak innowacje i siła Mazdy wyrastają w duchu pokory wobec osiąganych sukcesów i nieustannej pracy nad doskonaleniem swoich umiejętności. Muszę z satysfakcją przyznać, że mamy te same ideały więc wspólna praca była dla nas wspaniałym doświadczeniem. I to zresztą widać w każdym kadrze filmu” – dodaje Tomasz Nagot.
Film opublikowany jest także w kanale YouTube Mazda Polska:
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing