Tegoroczna edycja kampanii „Ekipy Na Życie” Grant’s skupiła się na stworzeniu autentycznej historii o przyjaźni, współpracy i wspólnym rozwoju, a wszystko to dzięki ambasadorom: Miłoszowi „Otsochodzi” Stępniowi, Przemkowi „Szopeenowi” Szopnemu i Karolowi „Lohleq” Żmijewskiemu.
Doskonale znani miłośnikom marki Grant’s z poprzednich edycji twórcy zadbali nie tylko o warstwę dźwiękową, ale także wizualną wydarzenia. Na najwytrwalszych czekały m.in. personalizowane T-shirty, po które ustawiła się długa kolejka. Warto było jednak odstać w niej swoje, bo koszulki stały się symbolem społeczności, jaką od kilku sezonów jest Ekipa Na Życie Grant’s.
Punktem kulminacyjnym listopadowego wieczoru w Małej Warszawie okazał się ponad godzinny koncert Otsochodzi wraz z ekipą. Muzyk zaprosił do aktywnego udziału publiczność, a ta nie dała się długo prosić. W efekcie wnętrze Małej Warszawy na kilkadziesiąt minut rozbrzmiało największymi przebojami Otsochodzi, a tłum dał się ponieść opowieści artysty o sile wspólnoty i znaczeniu wzajemnego wsparcia.
Mimo że dźwięki finałowego koncertu tegorocznej odsłony „Ekipy Na Życie” Grant’s jeszcze wciąż brzmią w uszach tych, którzy odwiedzili event, organizatorzy wydarzenia już myślą o kolejnej odsłonie. „Podnieśliśmy poprzeczkę naprawdę wysoko, ale już teraz obiecujemy, że zrobimy wszystko, by kolejna edycja dostarczyła jeszcze więcej emocji. Czy da się przebić tak wysoki poziom? Przekonamy się za rok!” – przekonują. Nie pozostaje więc chyba nic innego, jak tylko zacierać ręce i odliczać dni do kolejnego spotkania z Ekipą Na Życie, już w 2025 roku.
Jeśli ty również chcesz stać się częścią Ekipy na Życie Grant’s, odwiedź stronę internetową kampanii i sprawdź szczegóły.
Artykuł reklamowy powstały we współpracy z Grant’s.