Polska firma 4F rozpoczęła współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim już w 2008 roku – efekty tez współpracy było widać już 2 lata na zimowych igrzyskach w Vancouver. Później tak naprawdę wszystkie kolejne imprezy sportowe były dla marki szansą, aby pokazać swoje produkty na arenie międzynarodowej: w 2012 roku w Londynie, w 2014 roku w Soczi, w 2016 roku w Rio de Janeiro i w 2018 roku Pjongczangu.
Zobacz również
-
Marcin Mystkowski (BERRY): Rezyliencja, czyli sztuka rozwoju w niepewnych czasach – przewodnik dla ciebie i twojej marki [Raport Alter Trendy 2025]
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Budowanie wizerunku marki: Gie El
W tym roku nie mogło być inaczej – jednak podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio marka ubrała nie tylko Biało-Czerwonych. W strojach marki 4F podczas parady narodów wystąpiło jeszcze siedem innych narodów: Łotwa, Serbia, Chorwacja, Grecja, Macedonia, Słowacja i Litwa. Dwa ostatnie kraje podpisały umowę w 2019 roku, specjalnie z myślą o igrzyskach w Tokio i w Pekinie.
Warto wiedzieć, że 4F ubiera także polskich paraolimpijczyków, ale również sportowców z Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Biathlonu, Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego i Polskiego Związku Piłki Ręcznej.
Budowanie wizerunku marki: Gie El
Słuchaj podcastu NowyMarketing