Firma Ball Watch prezentuje: Wyjątkowy model zegarka w okrągłą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

Firma Ball Watch prezentuje: Wyjątkowy model zegarka w okrągłą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego
Szwajcarska marka zegarków Ball Watch zaprezentowała na swojej stronie internetowej model Engineer III Warsaw Uprising. Gadżet powstał dla upamiętnienia 80. rocznicy Powstania Warszawskiego.
O autorze
2 min czytania 2023-12-21

Istnieją różne sposoby na upamiętnienie ważnych wydarzeń historycznych. Jedni organizują z tej okazji akademie, zapraszając uczestników tamtych zrywów, inni projektują z tej okazji limitowane kolekcje ubrań — pomysłów nie brakuje. Szwajcarska firma Ball Watch, produkująca eleganckie zegarki, postanowiła zrobić coś jeszcze. Z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego (1 sierpnia 1944 roku) zapowiedziała wypuszczenie na rynek nowego modelu zegarka. Egzemplarz będzie dostępny w bardzo ograniczonej ilości sztuk.

fot. ballwatch.pl

Engineer III Warsaw Uprising

Najnowszy zegarek w kolekcji Ball Watch nosi nazwę Engineer III Warszaw Uprising i w oczywisty sposób nawiązuje do zrywu warszawiaków podczas II wojny światowej. Ball Watch w umiejętny sposób łączy mistrzowskie zegarmistrzostwo i nowoczesny, a jednak ponadczasowy design. Wszystko uzupełniają patriotyczne szczegóły jak choćby dyskretne logo Polski walczącej.

Model Engineer III Warsaw Uprising to niepierwsza propozycja marki stworzona z okazji istotnych wydarzeń historycznych. Dotychczas do sprzedaży trafiły już m.in. zegarek Ball Engineer III Endurance 1917 – dla upamiętnienia ekspedycji na pokładzie łodzi Endurance (1914 rok) i Standard Time 135 Anniversary. Każdy z nich wyposażony w najwyższej jakości mechanizm oraz specjalnie zaprojektowane szczegóły wizualne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najnowsza propozycja Ball Watch została wyposażona m.in. w odporność na działanie pola magnetycznego na poziomie tysiąca Gassów, obustronną powłokę antyrefleksyjną, system podświetlenia wskazówek i wodoszczelność na poziomie 10 ATM (do głębokości 100 m).

fot. ballwatch.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ball Watch — szwajcarska firma, amerykański korzenie, polskie akcenty

Historia marki Ball Watch rozpoczęła się w 1891 roku od… katastrofy kolejowej. Powodem wypadku okazał się m.in. niedziałający poprawnie zegarek maszynisty, który zatrzymał się na 4 minuty i pośrednio doprowadził do tragedii. Ball Watch od początku stawia w swoich produktach na precyzję i doskonałość, modyfikując jedynie wizualne aspekty kolejnych projektowanych modeli.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W historii firmy pojawił się również polski akcent. Jednym z ambasadorów był bowiem Adam Bielecki — himalaista, taternik i podróżnik, który w 2019 roku dołączył do elitarnego Ball Explorer Club. Bielecki został zaprezentowany jako nowy członek „rodziny Ball” podczas III Międzynarodowego Festiwalu Zegarków i Zegarów „It’s All About Watches”.

Najnowszy projekt firmy Ball Watch — Engineer III Warsaw Uprising, trafi do sprzedaży na przełomie wiosny i lata 2024 roku. Miłośnicy ekskluzywnych zegarków marki będą się jednak musieli naprawdę pospieszyć z zakupem, bowiem na półkach znajdzie się jednie 80 sztuk modelu będącego swoistym hołdem dla dokonań Powstańców Warszawskich.

Zdjęcie główne: ballwatch.pl

PS Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK

Historia marki G-SHOCK to tak naprawdę historia rewolucji w świecie zegarków. Pierwszy model, zaprojektowany przez japońskiego inżyniera Kikuo Ibe, powstał w odpowiedzi na wyzwanie stworzenia zegarka odpornego na wstrząsy i uderzenia.

PS2 OMEGA wystartowała z wyjątkową kampanią telewizyjną z George’em Clooneyem

Wystartowała wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu.