…którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.
Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” pokazuje, że oferta stworzona w oparciu o przejrzyste zasady pomaga budować sukces firmy, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Potwierdzeniem tego faktu są przedsiębiorcy, którzy pojawili się na ekranie w spocie reklamowym T- Mobile: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków – Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin – Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio. Dla każdego z nich własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. Spot reklamowy rozpoczynający kampanię w dwóch wersjach można obejrzeć poniżej:
Zobacz również
Działaj na najwyższych obrotach. Teraz możesz!
Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” promuje pakiet dwóch usług: Internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto. W ramach oferty operator gwarantuje nielimitowany Internet z nowoczesnym routerem działający zawsze z maksymalną dostępną prędkością w biurze. W T‑Mobile przedsiębiorcy mogą rozszerzyć zasięg nielimitowanego Internetu daleko poza granice ich sieci wifi. Jak to możliwe? W ramach jednego pakietu pracownicy firmy mogą korzystać z nielimitowanej transmisji danych na trzech dowolnych urządzeniach, m.in. smartfonach, tabletach, routerach czy laptopach. Oferta głosowa obejmuje natomiast połączenia, SMS-y i MMS-y bez limitu w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej, a ponadto 5 GB Internetu w kraju, a w tym 1,55 GB do wykorzystania w państwach unijnych w ramach abonamentu JUMP! proFirma XS. A wszystko to w najlepszej sieci!
Z pakietu Firma bez limitu można także skorzystać w opcji ze smartfonem już od 9 złotych na start. Flagowy model Samsunga – Galaxy S8 oraz Huawei P10 to nie tylko najwyższa jakość wykonania, ale też pewność, że przedsiębiorca korzysta z urządzenia, które może się stać jego podręcznym biurem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ofertę T‑Mobile docenią klienci biznesowi, dla których liczy się wysoka jakość usług, brak limitów i czytelne warunki. To rozwiązanie dla tych, którzy chcą się dynamicznie rozwijać i nigdy nie zwalniają tempa, a praca w trybie online jest ich codziennością teraz w ofercie T‑Mobile mają to czarno na białym!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2FUN. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG). Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.
Więcej informacji o kampanii i ofercie można uzyskać na stronie: www.t-mobile.pl/pl/oferta_dla_firm/firma-bez-limitow