Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zamówienia dań i produktów spożywczych do domu czy pracy. Oczekują łatwego dostępu do aplikacji i szybkiego terminu realizacji zlecenia. W odpowiedzi na te potrzeby, Glovo i bp łączą potencjał strategicznego położenia sieci stacji z rozbudowaną flotą kurierów, rozpoczynając pilotażową współpracę w Krakowie i Warszawie. Kolejne etapy będą wdrażane stopniowo. To nie pierwsze wspólne działania. Wcześniej, w kwietniu br., oferta bp pojawiła się w hiszpańskiej wersji aplikacji umożliwiając dostęp do podstawowych środków spożywczych w czasie pandemii.
W Polsce oferta Wild Bean Café i produkty sklepowe bp dostępne są w aplikacji Glovo w sekcjach: kawa i przekąski, jedzenie, artykuły spożywcze. Oferta sklepowa obejmuje niemal 700 produktów, na które obowiązują wszystkie promocje sklepowe. Aby złożyć zamówienie, wystarczy pobrać aplikację i wybrać produkty w wybranej sekcji. Chcąc skorzystać z darmowej dostawy, należy w dniach 24-30 września wpisać kod „BPJESTWGLOVO” w zakładce „Kody promocyjne”. Kod ważny jest przez 14 dni od wpisania i obejmuje darmową dostawę na pierwsze zamówienie z partnerskich stacji bp.
Zobacz również
– Współpraca z bp doskonale wpisuje się w strategię rozszerzania przez Glovo oferty kawiarnianej i sklepowej, a także zamówień niestandardowych. Nasi użytkownicy coraz chętniej zamawiają przez aplikację kawę czy przekąski, a także zakupy spożywcze. Położenie i dostępność stacji bp, pozwolą nam jeszcze skuteczniej docierać do klientów z ich ulubionymi produktami – podkreśla Carlos Silván, general manager Glovo Polska.
W nowej strategii globalnej bp uwaga bp jak nigdy wcześniej koncentruje się wokół potrzeb Klienta i szeroko pojętej mobilności. Na zmiany w zachowaniach klientów stacji paliw wpływają ekologia, wygoda, bezpieczeństwo i technologia.
– To co zawsze czyniło ofertę bp wyjątkową to szybki i łatwy dostęp do szerokiej gamy produktów spożywczych i gastronomicznych 24/7 co oznacza dla klientów wygodę, oszczędność czasu i niezawodność. Teraz idziemy o krok dalej oferując nasze produkty z dostawą do domu dzięki współpracy firmą Glovo. Projekty z obszaru home delivery traktujemy perspektywicznie i sukcesywnie rozszerzamy ten pion biznesu poszukując silnych partnerów. Glovo idealnie spełnia ten warunek, bo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform oferujących dostarczenie produktów spożywczych na życzenie zarówno w Polsce jak i wielu innych krajach. Witamy Glovo na pokładzie i zapraszamy do sklepu bp w aplikacji Glovo – mówi Barbara Wiążewska, dyrektor generalny działu retail firmy bp w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W czasie trwającej pandemii kwestie bezpieczeństwa przygotowania i dostarczenia potraw są jednym z priorytetów obu firm. Firma bp działa według bardzo wysokich standardów bezpieczeństwa, a ponadto obecnie wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce. Firma ma doświadczenie w tym względzie, gdyż jako jedna z pierwszych w Polsce wdrożyła w swoim biznesie gastronomicznym reguły HACCP, czyli standardy bezpieczeństwa stosowane… na statkach kosmicznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie ma konkretnych limitów wagowych zamówień za pomocą Glovo, jednak ciężar zakupów nie powinien przekraczać fizycznych możliwości dostawcy, czyli 8-9 kg, oraz wymiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast objętych zasięgiem funkcjonowania programu. Aplikacja Glovo jest dostępna w sklepach internetowych: Google Play i Apple App Store.