Już w 1989 roku poza doradztwem zaproponował swoim klientom realizację skutecznych kampanii promocyjnych. Pod marką Media Miejskie – BC stał się wiodącą firmą oferującą kompleksowe reklamy, w tym, w przestrzeni OOH i liderem reklam tranzytowych, początkując tę formę reklam w Polsce. Firma jest właścicielem sieci citylightów w Krakowie, GOP-ie i Bielsku-Białej. Realizuje także dla Klientów projekty z wykorzystaniem działań niestandardowych.
Agencja Komunikacji Marketingowej, kolejna marka BC, realizowała duże projekty – między innymi: międzynarodową kampanię w trakcie Essen – Europäische Kulturhauptstadt 2010 „Guck mal – Schlesien!”, międzynarodową, trzyletnią kampanię Województwa Dolnośląskiego: „To je vyborne! Das ist super! – Dolny Śląsk”, a za realizację Industriady Business Consulting otrzymał Golden Arrow 2013.
Zobacz również
W okresie 30 lat Business Consulting pracował dla prawie 3 tysięcy Klientów, z którymi zrealizował ponad 10 tysięcy projektów.
Business Consulting angażuje się w różnorodne akcje społeczne. Od wielu lat, konsekwentnie prowadzona jest kampania „Prowadzę – Jestem Trzeźwy”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]