– W Goodvalley uważamy, że powinniśmy oferować konsumentom nie tylko dobre produkty wytworzone w sposób zrównoważony, ale również rzetelną informację o marce, która ułatwi dokonanie świadomych wyborów. Etyka i klarowność komunikacji jednocześnie naszym zdaniem nie stoi w sprzeczności z formą, która może być interesująca i stanowić dodatkową wartość dla konsumenta. Dlatego z entuzjazmem dołączamy do grona podmiotów, które poprzez współpracę dążą do tworzenia najwyższych standardów w reklamie – mówi Jacek Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Goodvalley.
Zobacz również
– Z wielką radością witamy nowego członka wspierającego Rady Reklamy – Goodvalley. Cieszymy się, że wspólnie będziemy działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i umacniania działań Związku w zakresie promowania wysokich standardów reklamy w Polsce – mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
Rada Reklamy od 2006 roku działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku. W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Organizacja liczy obecnie 31 członków. Rada Reklamy jest członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 26 krajów.