Firma Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Goodvalley dołączyła do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, którego jednym z głównych celów jest promowanie najwyższych standardów komunikacji. Jako członek Rady Reklamy firma będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

– W Goodvalley uważamy, że powinniśmy oferować konsumentom nie tylko dobre produkty wytworzone w sposób zrównoważony, ale również rzetelną informację o marce, która ułatwi dokonanie świadomych wyborów. Etyka i klarowność komunikacji jednocześnie naszym zdaniem nie stoi w sprzeczności z formą, która może być interesująca i stanowić dodatkową wartość dla konsumenta. Dlatego z entuzjazmem dołączamy do grona podmiotów, które poprzez współpracę dążą do tworzenia najwyższych standardów w reklamie – mówi Jacek Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Goodvalley.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 – Z wielką radością witamy nowego członka wspierającego Rady Reklamy – Goodvalley. Cieszymy się, że wspólnie będziemy działać na rzecz wiarygodności marek, transparentności wobec klientów i umacniania działań Związku w zakresie promowania wysokich standardów reklamy w Polsce – mówi Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Rada Reklamy od 2006 roku działa na rzecz samoregulacji, regularnie rozszerzając Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce, wierząc głęboko, że jest to właściwa i skuteczna forma kreowania właściwych standardów na rynku. W krajach takich jak Polska, gdzie samoregulacja środowiskowa działa bardzo efektywnie i jest regularnie poszerzana, nie ma potrzeby tworzenia szczegółowych przepisów prawnych. Organizacja liczy obecnie 31 członków. Rada Reklamy jest członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 26 krajów.