W ramach globalnej umowy zawartej między firmą Heineken a UEFA, WARKA towarzyszyć będzie sportowym emocjom kibiców przed telewizorami i na stadionie.
Wraz ze startem kolejnego sezonu piłkarskich rozgrywek firma Heineken NV – większościowy udziałowiec w Grupie Żywiec ogłasza decyzję o sponsorowaniu Ligi Europejskiej UEFA. Filarem tego partnerstwa jest dobrze znana europejska marka firmy Heineken – Amstel. Jednak umowa zawarta z UEFA umożliwia różnym krajom aktywację własnych marek lokalnych z portfolio Heinekena (poczynając od rozgrywek fazy grupowej).
Zobacz również
To unikalne podejście firmy HEINEKEN do sponsoringu pozwala na realizację działań marketingowych precyzyjnie dopasowanych do lokalnych uwarunkowań oraz na bardziej adekwatne podejście biznesowe wobec poszczególnych rynków. W Polsce rozgrywkom Ligi Europy UEFA towarzyszyć będzie właśnie marka WARKA.
– Warka to jedno z najpopularniejszych piw, które od lat towarzyszy swoim konsumentom w zainteresowaniu najpopularniejszą dyscypliną sportu w Polsce. Najpierw jako sponsor poznańskiego „Kolejorza” i innych drużyn klubowych, następnie jako sponsor Ekstraklasy, a później także Reprezentacji Narodowej – przypomina Tomasz Król, marketing manager WARKA. – Liga Europy UEFA to jedno z największych sportowych wydarzeń na świecie, a mecze czołowych klubów europejskich to widowisko sportowe na najwyższym poziomie. Takie partnerstwo odpowiada ambitnym planom rozwojowym WARKI i jest korzystne dla obu stron. Dzięki swojej skali Warka będzie popularyzowała Ligę Europejską UEFA w Polsce i znów będzie towarzyszyć konsumentom w przeżywaniu piłkarskich emocji – podkreśla Król.
Zawarta umowa sponsoringowa plasuje firmę HEINEKEN w roli kluczowego gracza europejskiej klubowej piłki nożnej. Flagowa marka Heineken® jako partner Ligi Mistrzów UEFA oraz duża marka lokalna (w Polsce Warka) jako partner Ligi Europy UEFA wiodą prym w głównych pucharowych turniejach piłkarskich na kontynencie europejskim.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing