Marka Huggies postanowiła zrobić duży krok w stronę ekologii – wprowadza na rynek nową linię pieluch Huggies Special Delivery, wykonanych z materiałów roślinnych, w tym m.in. z trzciny cukrowej. Ponadto, po zużyciu pieluchy mogą zostać poddane biodegradacji.
Co więcej, firma Kimberly-Clark, do której należy marka Huggies, zdecydowała się sprzedawać owe pieluchy w nieco innych niż dotychczas opakowaniach – linia Huggies Special Delivery dostępna jest w czarnych pudełkach, na których umieszczono wizerunek m.in. czarnoskórego mężczyzny lub kobiety z małym dzieckiem. Jest to efekt badań przeprowadzonych przez firmę Bizongo, zajmującej się projektowaniem opakowań, które pokazały, że ciemne pudełka kojarzą się z wysoką jakością o wiele częściej niż te jasne.
Zobacz również
Niezwykły projekt ekologicznego opakowania greckiego projektanta George’a Bosnasa składa się w głównej mierze z nasion. Po zużyciu pudełka można je posadzić w doniczce, by w ciągu kilkunastu dni wyrosła z niego roślina.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Tajlandzki supermarket Rimping oferuje swoim klientom produkty zapakowane w liście bananowca. W ten sposób firma chce ograniczyć wykorzystywanie plastiku.