Obecnie dzieci na całym świecie stawiają czoła wielu wyzwaniom. Ograniczony dostęp do edukacji, ubóstwo, niedożywienie, nierówności, przedłużające się konflikty czy skutki zmian klimatu, to tylko niektóre z palących problemów dotykających młodych ludzi.
UNICEF od ponad 70 lat niesie pomoc dzieciom. Każdego roku organizacja wspiera najmłodszych w około 300 kryzysach humanitarnych. Działania UNICEF są możliwe tylko dzięki wsparciu finansowemu Darczyńców indywidualnych i biznesowych.
Zobacz również
– Cieszę się, że firma PAGEN dołączyła do grona Przyjaciół UNICEF. Dzięki jej wsparciu finansowemu możemy kontynuować naszą misję i ratować zdrowie oraz życie dzieci na całym świecie, a także dać najmłodszym szanse na lepszą przyszłość. To ogromna radość, że polskie firmy takie jak PAGEN chcą angażować się w pomoc dzieciom – powiedział Marek Krupiński, dyrektor generalny UNICEF Polska.
– Komunikując wartości, które są fundamentem działalności firmy PAGEN szczególnie podkreślamy znaczenie poczucia wspólnoty, bezpieczeństwa i więzi rodzinnych. Współpracując z UNICEF Polska, mamy szansę budować lepszy świat, który jest naszym wspólnym domem. Dzięki UNICEF „Dom Dziełem Życia” to „Przyjaźń zmieniająca życie dzieci” na całym świecie – powiedziała Katarzyna Pytel – Prokurent PAGEN Sp. z o.o., koordynująca projekty o charakterze Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
UNICEF jest jednym z inicjatorów strategicznej współpracy biznesu z organizacjami humanitarnymi. Współpraca z globalną organizacją pomocową daje przedsiębiorstwom szansę na włączenie się w rozwiązywanie problemów dotyczących dzieci na całym świecie, przy jednoczesnym budowaniu świadomości polskiego społeczeństwa w zakresie globalnych wyzwań. Dzięki współpracy z UNICEF Polska, firma może wzmocnić wizerunek marki jako odpowiedzialnej społecznie, zwiększyć zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także realnie przyczynić się do poprawy jakości życia najbardziej potrzebujących dzieci.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Przyjaciel UNICEF” to program skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw, które chcą pomagać dzieciom, realizując koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu. To szyta na miarę przedsiębiorców propozycja współpracy z organizacją, która niesie dzieciom pomoc żywnościową, wodno-sanitarną, medyczną czy edukacyjną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing