Współpraca z WORKROOM Group obejmie w pierwszej kolejności kompleksową obsługę firmy Spectra Development, w tym uspójnienie brandu firmy, przygotowanie brand manuala, kompleksowej komunikacji i strategii marketingowej, narzędzi komunikacji i strony internetowej.
W ramach współpracy zostanie również opracowana kompleksowa strategia marketingowa nowej inwestycji biurowej Bobrowiecka 8 w Warszawie na Dolnym Mokotowie. WORKROOM Group zadba o naming oraz branding inwestycji, opracuje koncepcję i wdroży komunikację marketingową oraz działania content marketingu, a także zaprojektuje narzędzia sprzedażowe przedsięwzięcia.
Zobacz również
– Nasze doświadczenie i podejście w realizacji projektów z branży real estate przyniesie rezultaty jakich oczekuje od nas Spectra Development. Kluczem jest stanowcze wyróżnienie marki SPECTRA DEVELOPMENT na rynku deweloperskim w ciągu najbliższych lat – wyjaśnia Andrzej Horoch, CEO w WORKROOM GROUP. – Wspólnie z zespołem ze strony dewelopera opracowaliśmy unikalną wartość, która zdefiniuje wszystkie działania promocyjne.
WORKROOM Group posiada ogromnie doświadczenie w branży developerskiej. Realizowała kompleksowe projekty dla Golub GetHouse i inwestycji Prime Corporate Center, zwieńczonej spektakularnym sukcesem dewelopera, czyli największą w Polsce transakcją najmu, zawartą w 2014 roku pomiędzy bankiem Raiffeisen Polbank, a Golub GetHouse. Poziom i efekty działań WORKROOM Group zaowocowały zaproszeniem jej do współpracy przy kolejnej inwestycji dewelopera, Mennica Legacy Tower, gdzie agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę reklamową i technologiczną, która obejmowała między innymi: przygotowanie strategii komunikacji, branding i stworzenie nazwy inwestycji, kreacji ATL, BTL – pomysł kreatywny, rysunki, kreację haseł i sloganów, filmy motion, digital (przeniesienie budynku do wirtualnej rzeczywistości przy użyciu technologii Unreal Engine 4), strony www, aplikacji mobilnej w postaci interaktywnego folderu z elementami Xwalk), a także autorski projekt platformy sprzedażowej biur Xwalk PRO na tablety i telefony.
Ponadto agencja realizowała projekty dla Spółka Tacit Development Polska, gdzie również zajęła się kompleksową obsługą budynku Cosmopolitan, a także został jej powierzony budżet największego kompleksu biurowego w Krakowie, inwestycji „High Five”, realizowanej przez firmę SKANSKA. WORKROOM Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową i technologiczną. Jest to również kontynuacja współpracy, wynikająca z wcześniejszych, zakończonych sukcesem realizacji WORKROOM Group dla inwestycji Generation Park i Atrium, należących do firmy SKANSKA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing