Value Media wygrało przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy Trefl SA. Agencja odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline. W obszarze digital i influencer marketingu Value Media będzie współpracować w modelu House of Communication z agencjami Group One: martech i e-commerce SalesTube oraz branded contentową Labcon.
Wraz z wygranym przetargiem Value Media rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną firmy Trefl SA., wiodącego producenta puzzli w Europie i gier planszowych w Polsce. Trefl ma w swoim portfolio kilkanaście marek i około 2000 produktów, sprzedawanych do ponad 50 krajów na całym świecie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Value Media w zaprezentowanej strategii doskonale zaadresowało nasze potrzeby wynikające z obszerności portfolio Trefl oraz ciągłego rozwoju digitalizacji procesów sprzedaży. Wybraliśmy do współpracy partnera, który w rekomendacji doboru kanałów marketingowych wziął pod uwagę wszelkie dane biznesowe, wiedzę o naszych konsumentach i ich potrzebach oraz przedstawił plan realizacji oparty na synergii działań online i offline – mówi Aleksandra Krzymińska, dyrektor Działu Marketingu Produktów TREFL SA
Współpraca agencji Group One z firmą Trefl SA. obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, w tym TV. Pierwsze działania na szeroką skalę ruszą już w październiku wraz z jesienną komunikacją ponad 20 projektów klienta.
Tak szerokie portfolio marek i produktów firmy Trefl wymagało strategii, która zaadresuje potrzeby konsumentów wszystkich pokoleń, precyzyjnego targetowania behawioralnego i doboru najbardziej efektywnych kanałów do każdej z grup. Cieszymy się, że to zadanie powierzono właśnie nam i na bazie naszych strategicznych rekomendacji będziemy mogli wdrażać pozytywną zmianę biznesową jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się rodzinnych firm z prawie 4-letnią tradycją – mówi Rafał Wachnik, dyrektor zarządzający Value Media.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Współpraca Value Media z Trefl SA. rozpoczęła się z początkiem września.
Słuchaj podcastu NowyMarketing